کلاهبردار اینستاگرامی در کمین زنان

اعتمادآنلاین|

فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد فروشگاه جعلی لباس‌های زنانه اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. پیش از این نیز چندین تبهکار اینترنتی به بهانه‌هایی مانند فروش پوشاک یا لوازم آرلایش و بهداشتی زنان را هدف کلاهبرداری‌های خود قرار داده بودند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ زنی چند روز پیش با مراجعه به پلیس فتا شرق استان تهران شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری سه میلیون ریالی از وی مطرح و درخواست رسیدگی کرد.

طبق اظهارات شاکی مشخص شد پس از ثبت سفارش لباس از یک فروشگاه اینستاگرامی که تبلیغات بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و واریز وجه به حساب فروشنده، بعد از گذشت چند روز هیچ کالایی برای خریدار ارسال نشده و فروشنده نیز پاسخگوی تلفن خود نیست. در ادامه کارشناسان پلیس فتا از طریق ‌اقدامات فنی و تخصصی عامل این کلاهبرداری را شناسائی کردند.

سرهنگ حمیدرضا سلطان آبادی، رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران بیان داشت: توصیه پلیس فتا به شهروندان در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین این است که فریب تبلیغات پر زرق و برق فروشگاه‌های اینترنتی را نخورده و فقط پرداخت حضوری در محل را انتخاب کرده و پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت سفارش، پرداخت وجه را انجام دهند.

پست بعدی

محکومیت شدید قتل خبرنگار الجزیره از سوی شورای امنیت

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای کشته شدن «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار الجزیره‌ به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین را به شدت محکوم کرد. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت در این بیانیه با تاکید بر لزوم تضمین محاکمه عاملان قتل ابوعاقله خواستار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000