کلاهبرداری 100 میلیاردی با فروش هر آپارتمان به چند نفر

اعتمادآنلاین|

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: با ورود دادستانی استان گیلان فرد کلاهبرداری به دلیل اقدام به فروش تعداد محدودی آپارتمان به چند ین نفر و کلاهبرداری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از مالباختگان دستگیر شد.

به گزارش میزان، سید مهدی فلاح میری در رابطه با سوء استفاده برخی افراد سودجو در بازار مسکن وفروش یک ملک به افراد متعدد، اظهارکرد: با شکایت چند شخص مالباخته و صدور دستور قضایی متهمی که اقدام به فروش آپارتمان به افراد متعدد کرده بود دستگیر وبا قرار قانونی راهی زندان شد.

وی افزود: در حال حاضر پرونده این متهم ۱۴ شاکی خصوص دارد اما هر روزه بر تعداد این شکات افزوده می‌شود.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به این موضوع که این فرد حتی یک واحد آپارتمان را به چندین نفر پیش فروش کرده است؛ مبلغ کلاهبرداری متهم این پرونده از مالباختگان تاکنون را حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

پست بعدی

پایان فیلمبرداری یک سریال کرونایی/«ابر می بارد» روی میز تدوین

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| «ابر می‌بارد» به سفارش مرکز امور استان‌های سیما از آبان ماه ۱۴۰۰ در استان گیلان کلید خورده است و پیش بینی می‌شود امسال روی آنتن برود. سیما خضرآبادی، مجید پتکی، فاطمه گودرزی،سیدجواد هاشمی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی بازیگران این سریال کرونایی هستند. قصه این سریال بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000