بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران در یک سال گذشته رکورد شکسته

اعتمادآنلاین|

شبکه بلومبرگ در گزارشی مدعی شد، تعداد بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته‌ای ایران در طول یک سال گذشته رکورد شکسته است.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری بلومبرگ در گزارش خود آورده است: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان آن در طول یک سال گذشته، بیش از یک بار در روز از ۲۱ مکان هسته‌ای اعلام شده در ایران بازرسی کرده‌اند که این تعداد یک رکورد به شمار می‌آید.

بلومبرگ در ادامه گزارش ادعایی خود افزود: برنامه هسته‌ای ایران در یک سال گذشته با تعداد بی‌سابقه بازرسی‌های بین‌المللی مواجه بوده است، چراکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قادر بوده‌اند دسترسی گسترده‌ای به داده‌ها و تاسیسات هسته‌ای در ایران علی‌رغم تلاش ایران برای ممانعت از این کار داشته باشند.

به گزارش بلومبرگ، برخی مذاکره‌کنندگان در وین تاکید می‌کنند که این دسترسی‌ها نتیجه توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است که این خود نشان می‌دهد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین چه چیزی در خطر است.

پست بعدی

وجدانم اجازه نمی‌داد چهره مادری را نشان دهم که ۳ فرزندش را کشته بود!

ش مه 14 , 2022
ایسنا نوشت: محمد نوروزی، عکاس مطبوعاتی می‌گوید زمانی که جلوی مادری قرار گرفت که سه تن از بچه‌هایش را کشته بود، وجدانش اجازه نداد به گونه‌ای عکاسی کند که چهره و جایگاه یک «مادر» در نگاه دیگران تخریب شود. در نتیجه از زاویه‌ای عکس گرفت که چهره او مشخص نباشد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000