بردن آبروی زن جوان با هدف پرکردن تنهایی

اعتمادآنلاین|

مزاحم اینترنتی که در شبکه اجتماعی تلگرام با توهین و فحاشی علیه زنی جوان باعث سلب آسایش وی و خانواده‌اش شده بود، بعد از دستگیری گفت برای پر کردن تنهایی‌اش دست به چنین اقدامی زده است.

به گزارش اعتماد آنلاین زنی جوان به پلیس فتا شهرستان طبس مراجعه و شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌ اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی و خانواده‌اش کرده که موجب سلب آسایش و آرامش وی و خانواده‌اش شده است.

شاکی گفت: فرد ناشناس مدتی است در تلگرام پیام‌های زشت و رکیکی را به من نسبت داده و همچنین به صورت تلفنی به صورت مداوم برایم مزاحمت ایجاد می‌کند.

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط افسران سایبری پلیس فتا شهرستان طبس مالک اکانت تلگرامی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، احضارشد.

متهم در ابتدا منکر اتهامش شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس به ‌ناچارلب به اعتراف گشود و گفت مدتی پیش شماره شاکی را از روی تابلو مغازه وی برداشتم و با توجه به شرایط خانوادگی و احساس تنهایی اقدام به چنین عملی کردم؛ اما از کرده خود احساس ندامت و پشیمانی دارم.

پرونده این متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

پست بعدی

نامه نمایندگان مجلس به رئیسی / فرصت مجددی به مردم داده شود

ش مه 14 , 2022
فارس نوشت : پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی گفت : دولت اجازه دهد خانواده‌ها در یک بازه زمانی خاص اطلاعات اقتصادی خود را در این سامانه ثبت کرده و به‌روزرسانی کنند تا بتوانند از یارانه برخوردار شوند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000