رسانه دولت: برخلاف دوروز گذشته روز جمعه، فقط در دو شهر تجمعی محدود شکل گرفت

اعتمادآنلاین|

بر خلاف دو روز گذشته که برخی تجمعات محدود در تعدادی از مناطق کشور در اعتراض به افزایش قیمت ها شکل گرفت، روز جمعه تنها دو شهر شاهد تجمع های چند ده نفره بود.

به گزارش ایرنا، روز جمعه به‌رغم فراخوان های متعدد شبکه های ضد انقلاب و جوسازی های صورت گرفته تنها دو شهر کوچک شاهد تجمعی محدود بود.

بر اساس گزارش های رسیده، منطقه ماسور در جنوب خرم آباد عصر جمعه شاهد شکل گیری تجمعی حدودا ۳۰ نفره بود که با شعار علیه افزایش قیمت ها ادامه پیدا کرد.

در لحظاتی از این تجمع، حاضران سعی داشتند اقدام به بستن خیابان کنند که به سرعت با دخالت عوامل انتظامی متفرق شدند. منطقه چلیچه از توابع فارسان استان چهار محال بختیاری نیز روز جمعه با تجمعی چند ده نفره همراه بود

که عوامل انتظامی با مدیریت این تجمع اقدام متفرق سازی جمعیت حاضر کردند.

بر اساس گزارش های رسیده به دلیل افزایش توزیع کالاهای اساسی در شهرهای مختلف، ضمن کاهش تب خرید این کالاها، آرامش در سراسر کشور وجود دارد.

پست بعدی

ماجرای بازداشت «انریکه مورا» در فرودگاه فرانکفورت چه بود؟

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| پلیس مرزی آلمان روز جمعه «انریکه مورا»، مقام ارشد اتحادیه اروپا را که وظیفه هماهنگی مذاکرات وین را برعهده دارد در فرودگاه فرانکفورت بازداشت کرد. او در حال سفر از تهران به بروکسل بود. به گزارش فارس، پلیس آلمان علاوه بر «انریکه مورا» که گذرنامه اسپانیایی دارد، «استفان کلمنت» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000