احمدی‌نژاد: بانک‌ها از جیب همه مردم پول برمی‌دارند و به عده محدود وام می‌دهند

اعتمادآنلاین|

محمود احمدی‌نژاد در در جمع فعالان جنوب کشور گفت:الان بانک ها در ایران چه می کنند؟

همه شما حساب بانکی دارید، در این حساب ها از هزار تومان تا هر چقدر پول دارید. بانک ها به اتکاء این پول، وام می دهند. این وامی که می دهند، از پول شما برمی دارند و می دهند یا به اعتبار پول شما وام می دهند؟ یعنی یک پیامک برای شما می آید که ما از ۱۰۰ تومان پولی که در بانک سپرده کرده اید، ۶۰ تومانش را وام دادیم؟

یا اینکه ۱۰۰ تومان شما سرجایش هست و هر زمان که مراجعه کنید، پول شما را پس می دهد؟ بله می دهد. یعنی پول شما سرجایش است و شما می توانید هر زمان که خواستید آن را خرج کنید. این پولی که وام می دهد از کجا می آید؟ این را از جیب همه برداشته است و بعد به چه کسی وام می دهد؟ به یک عده ای که خود بانک تشخیص می دهد! از جیب همه به جیب یک عده منتقل می شود! من نمی خواهم این بحث را ادامه بدهم چون بحث مفصلی داریم.

پست بعدی

تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعاتی سلامت شهروندان توسط وزارت بهداشت

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تامین نیازهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000