جنایت فقط به‌ خاطر کل‌کل

اعتمادآنلاین|

پسر جوانی که کارگر برادرش را به قتل رسانده است به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است بعد از درگیری با کارگر برادرش به خانه او رفت و با وارد کردن ضربه‌ای به سفیدرانش او را به قتل رساند.

سال گذشته پسر جوانی به نام ساسان مقابل در خانه‌اش زخمی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.

پدر ساسان به ماموران پلیس گفت: پسرم مدتی بود به‌ عنوان کارگر در مغازه مردی به نام حامد مشغول به کار شده بود. برادر حامد به نام حمید مدتی بود با پسرم درگیر بود. پسرم همیشه از بدرفتاری‌های حمید گلایه می‌کرد. آخرین بار هم حمید مقابل خانه ما آمد و شروع به فحاشی کرد. من وقتی مقابل در رفتم که حمید با چاقو پسرم را زخمی کرده و گریخته بود.

با اطلاعاتی که مرد میانسال به پلیس داد، ماموران به ردیابی حمید پرداختند؛ اما او به محل نامعلومی گریخته بود. ماموران برادر متهم را که صاحبکار قربانی بود تحت بازجویی قرار دادند.

حامد در بازجویی‌ها گفت: ساسان مدتی بود به عنوان کارگر به مغازه‌ام آمده بود. برادرم بیشتر اوقات که آنجا می‌آمد با ساسان کل‌کل می‌کرد. من چند بار به آنها تذکر داده بودم؛ اما نمی‌دانم چطور شد که برادرم دست به قتل زد.

ماموران به ردیابی متهم فراری پرداختند و پس از دو هفته رد او را در قم یافتند. به این ترتیب حامد ۲۷ ساله بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: ساسان کارگر برادرم بود. چند بار که به مغازه برادرم رفته بودم با هم درگیر شده بودیم. آخرین بار به او فحش ناموسی دادم. او هم قهر کرد و از مغازه بیرون رفت. دوستم که در مغازه بود مرا آرام کرد و از من خواست تا او را با موتورم به خانه‌شان برسانم. بعد از اینکه دوستم را به خانه‌شان رساندم بار دیگر به یاد رفتارهای ساسان افتادم. من آن روز مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم مقابل خانه پدری ساسان بروم و او را گوشمالی دهم تا بار دیگر با من کل‌کل نکند.

او در تشریح جزئیات جنایت گفت: من که حال طبیعی نداشتم مقابل خانه پدری ساسان رفتم و از او خواستم مقابل در بیاید. آنجا با هم درگیر شدیم و من با چاقویی که همراه داشتم به او ضربه زدم. قصد کشتن او را نداشتم و یک ضربه به پای او زدم؛ اما چاقو به سفیدران او برخورد کرد و موجب مرگش شد. من از این ماجرا پشیمان هستم. باور کنید تحت تاثیر مصرف مشروب دست به این کار زدم و حتی چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم.

به‌ دنبال اعتراف‌های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم برای او کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کرده‌اند.

پست بعدی

معرفی غرفه همراه اول به‌عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| غرفه همراه اول به‌عنوان غرفه برتر دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش معرفی شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پنجشنبه شب همزمان با روز چهارم و پایانی دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش(کیتکس ۲۰۲۲) از همراه اول برای کسب عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000