شرایط برای دلالان در جراحی بزرگ اقتصادی ناامن شود

اعتمادآنلاین|

«وعد مرادبیگی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ایلام، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان اظهار کرد: رهبری دستور دادند که مطالبی زائد و بدون نفع در کتب درسی باید حذف و محتوای کتب درسی بازبینی شود.

به گزارش ایسنا، مرادبیگی تاکید کرد: معظم‌له یکی دیگر از وظایف امورش و پرورش را شناسایی مفاخری مانند کاظمی اشتیانی و همت و شهدای هسته ‌ای به دانش آموزان عنوان و تاکید فرمودند که چرا باید یک دانش‌آموز این مفاخر را نشناسد اما بازکنان فوتبال تیم‌های خارجی را بشناسد که باید باید این موارد توجه قرار گیرد.

وی جراحی اقتصادی دولت برای حذف ارز ترجیحی را نیاز اقتصاد و دانست و گفت: الزامات اجرای این طرح نظارت دقیق و ناامن کردن شرایط برای دلالان و اقناع کردن صحیح مردم و توجه به قشر مستضعف و رفع اشکالات در اجرا است.

امام جمعه موقت ایلام در ادامه با اشاره به شهادت عموی پیامبر حضرت حمزه ، گفت: پیامبر به ایشان عنایت داشت و کمک‌کار اسلام بود و با وجودش کسی نمی‌توانست برای پیامبر مانع ایجاد کند و ناسزا گوید و اولین کسی بود که لقب سیدالشهدا گرفت و شهادت او بر پیامبر سخت بود.

مرادبیگی تصریح کرد: این سید کریم بیش از ۷۹ سال عمر کرد و در سال ۲۵۱ هجری به شهادت رسید و امام هادی (ع ) مردم ری را به او ارجاع می‌داد و در مقابل تحریفات دینی ایستاد و مورد تایید امام هادی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحریم تنباکو در سال ۱۲۷۰ و با ذکر وقایع این برهه‌ی تاریخی که با دادن امتیاز توتون و تنباکو انجام شد، تصریح کرد: این فتوای تاریخی قدرت مرجع شیعه را نشان داد و امروز ولایت فقیه نیز دنباله‌ی این قدرت مرجعیت شیعه است و امروز دشمن ازمقام عظمای ولایت در هراس است.

مرادبیگی با تبریک هفته هلال احمر از زحمات اعضای این جمعیت در استان تقدیر کرد.

وی با تشکر از رییس قوه قضاییه برای انتصاب یکی از فرزندان استان به عنوان رییس کل دادگستری استان ، برای عمران علی‌محمدی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

پست بعدی

دولت با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زده است

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: برای تحقق این امر باید موانع را برداشت و مهمترین قدم دررفع موانع و مشکلات اقتصادی مردمی کردن یارانه ها است. به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاجایی که دقت و رصد شده این دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000