اصلاح ارز ترجیحی رویکرد سیاست ستیزی دولت است

اعتمادآنلاین|

رحمان یوسف پور در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره با اشاره تلاش های هشت ماهه دولت سیزدهم در راستای کنترل قیمت ارز و جلوگیری از اوج گیری آن، مهار تورم، کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور در بطن جامعه برای رفع مشکلات کشور اظهار داشت: دولت در اخرین اقدام با برنامه اصلاح ارز ترجیحی و واریز یارانه معیشتی به دهک های مختلف جامعه به دنبال افزایش دسترسی آحاد به یارانه پرداختی است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: اما در گذشته با سیاست پرداخت ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی سالانه چند میلیارد دلار از یارانه مردم به اشخاص و شرکت ها واریز می شد که در بسیاری از موارد دلالان و افراد سوجود بجای توزیع کامل اقلام خریداری شده در بازار کالاها احتکار می کردند تا به قیمت های بالایی به فروش برسانند.

حجت الاسلام یوسف پور یادآور شد: انتظار می رود مسوولان دولت سیزدهم همانگونه که در اهداف اصلاح سیاست ارزی اعلام شده به گونه ای تدبیر کنند که معیشت مردم به خطر نیفتند و مردم نیز باید با همگامی با مسوولان دولت را در رسیدن به این اهداف یاری کند.

رفع مشکلات مسکن کیشوندان ضروری است

امام جمعه موقت کیش با بیان اینکه هم اکنون در کنار مشکلات معیشتی، چالش مسکن و اجاره بهای آن مهمترین معضل کیشوندان است است افزود : لازم است مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تشکیل یک اتاق فکر از جوانان و صاحب نظران جزیره نسبت به حل مشکلات از جمله مسکن تدبیر کنند.

وی گفت: در خصوص رفع مشکل مسکن در جزیره باید راهکارهایی از جمله پیگیری اجرای طرح نهضت ساخت مسکن دولت سیزدهم و رعایت عدل و انصاف از سوی مالکان واحدهای مسکونی و تجاری پیگیری شود.

سفر بشار اسد به ایران پیام قاطع اتحاد کشورهای محور مقاومت است

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مسوولان نظام اظهار داشت: با توجه به رفت های برخی کشورهای عربی به سوریه گمان می رفت که روابط ایران و دمشق از هم فاصله گرفته که با سفر بشار اسد علاوه بر پاسخ گویی به این شبهه پیام واضحی برای اتحاد کشورهای محور مقاومت بود.

پست بعدی

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی همدلی مردم و دولت است

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهارداشت: دولت در شرایط کنونی نسخه جراحی بزرگ اقتصادی را پیچیده‌اند تا اقتصاد بیمار درمان شود بنابراین همه باید کمک کنیم تا این جراحی بزرگ اقتصادی انجام شود. به گزارش ایرنا، امام جمعه زاهدان افزود: همه صاحبنظران به کار کارشناسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000