راه برون رفت از مشکلات اقتصادی همدلی مردم و دولت است

اعتمادآنلاین|

مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهارداشت: دولت در شرایط کنونی نسخه جراحی بزرگ اقتصادی را پیچیده‌اند تا اقتصاد بیمار درمان شود بنابراین همه باید کمک کنیم تا این جراحی بزرگ اقتصادی انجام شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه زاهدان افزود: همه صاحبنظران به کار کارشناسی دقیق در حوزه اقتصادی تاکید داشتند و دولت با تدبیر این جراحی اقتصادی این اقدام را در دستور کار قرار داد تا بیش از این کشور دچار چالش‌های جدی نشود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه باید دولت را کمک کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم افزود: دولت کار بزرگی را شروع کرده است و امیدواریم به سرانجام برسد.

محامی تصریح کرد: با همکاری و انسجام مردم افق‌های خوبی پیش روی جمهوری اسلامی و ملت ایران قرار دارد و به حتم از این مقطع حساس با عزت و موفقیت سربلند بیرون خواهیم شد.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: اجرای اصلاحات اقتصادی برای نفع مردم است و باید در این کار اقتصادی بزرگ دولت نقش‌آفرین باشیم و به دشمنان نظام اجازه دخالت ندهیم چرا که نه تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه مشکلات امنیتی دامنگیر چامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلووچستان تصریح کرد: در شرایط کنونی باید مراقب دشمنان نظام باشیم زیرا خیرخواه ملت ایران نبوده‌اند و منتظر فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند.

پست بعدی

آمریکا مجبور نیست در قبال اوکراین سخاوتمندتر از اروپا باشد

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| مجلس نمایندگان آمریکا در ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) بسته کمکی ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد که ۷ میلیارد دلار بیشتر از مبلغی است که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در اواخر آوریل گذشته (اردیبهشت) درخواست کرده بود. این بسته کمک‌های اقتصاد و نظامی به اوکراین با اکثریت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000