تامین اقلام اساسی در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران

اعتمادآنلاین|

ایوب فصاحت گفت: پیرو شرایط خاصی که حاکم بر تامین نیاز‌های شهر تهران، وجود دارد میادین میوه و تره بار از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز به کار کرده و تا ساعت ۲۰ ادامه داشته و به صورت یک سره باز است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به توزیع مرغ گرم و منجمد افزود: در حال حاضر در تمامی میادین میوه و تره بار مرغ گرم و منجمد توزیع می‌شود و به فراوانی موجود است و هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده کیلویی ۴۸ هزار تومان و مرغ گرم کیلویی ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: تمامی کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، لبنیات و تخم مرغ به اندازه کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و شهروندان می‌توانند خریداری نمایند.

پست بعدی

سوئیس بخشی از دارایی‌های تحریمی روسیه را آزاد کرد

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| دولت سوئیس گزارش داد، هم اکنون 6.3 میلیارد فرانک سوئیس معادل 6.33 میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در قالب تحریم مسدود کرده است. ​به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، دولت سوئیس ماه گذشته میلادی اما گزارش داده بود که ارزش دارایی‌های مسدودشده روسیه در این کشور 7.5 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000