سوئیس بخشی از دارایی‌های تحریمی روسیه را آزاد کرد

اعتمادآنلاین|

دولت سوئیس گزارش داد، هم اکنون 6.3 میلیارد فرانک سوئیس معادل 6.33 میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در قالب تحریم مسدود کرده است.

​به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، دولت سوئیس ماه گذشته میلادی اما گزارش داده بود که ارزش دارایی‌های مسدودشده روسیه در این کشور 7.5 میلیارد فرانک سوئیس معادل چیزی بیش از 7.5 میلیارد دلار بوده است.

یک مقام ارشد در وزارت اقتصاد سوئیس به نام اروین بولینگر که مسئول نظارت بر اجرای تحریم‌هاست می‌گوید: ما نمی‌توانیم بدون داشتن اسناد کافی دارایی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ مسدود کنیم.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که بانک‌های سوئیس نزدیک به 213 میلیارد دلار از دارایی‌های شخصیت‌های روس را‌‌‌‌‌‌‌‌ نگهداری می‌کنند و دو بانک بزرگ این کشور شامل UBS و کردیت سوئیس هر کدام به تنهایی میزبان ده‌ها میلیارد فرانک از دارایی‌های ثروتمندان روس هستند

آمارها نشان می‌دهد ده‌ میلیارد دلار از دارایی‌های مشتریان روسش را‌‌‌‌‌‌‌‌ در قالب تحریم‌های اعمال شده علیه مسکو مسدود کرده است.

پست بعدی

اینفوگرافی| رژیم صهیونیستی، قاتل خبرنگاران

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000