مشکل تیم ملی فدراسیون فوتبال است

اعتمادآنلاین|

حسین فرکی بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی پاسخ داد: من به شخصه از شرایط تیم ملی و عوامل تیم ملی یعنی در رأس آن خود بازیکنان و کادرفنی که نقش اصلی هستند و مردم که حمایت می‌کنند، هیچ نگرانی ندارم؛ یعنی امیدوارم هستم چون تیم ملی ما در سخت‌ترین هم کارهای بزرگی انجام داده است، امیدوارم که یکبار دیگر این اتفاق بیفتد.

به گزارش ورزش سه، حسین فرکی با گلایه از وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: آن‌چیزی که نگران‌کننده است و باید اینجا اعتراف کنم، بدون این‌که بخواهم خطاب به شخص خاصی صحبت کنم، موضوع خود فداسیون فوتبال است؛ به نظر من الان فدراسیون روی هواست، یعنی شما اگر از تیم ملی ما انتظار دارید که بروند و خوب بازی کنند و نتایج خوب بگیرند و به دور دوم بروند، امیدواریم که این اتفاق بیفتد اما اگر رخ نداد، خیلی نباید با این شرایط فعلی، شرایط 6-7 ماه بعدی را نمی‌دانم، ولی تا این لحظه هیچ امیدی نیست.

فرکی ادامه داد: این‌که ما فدراسیون و متولی داشته باشیم که متولی تیم ملی ماست، باید حامی باشد و باید شرایط را فراهم کند؛ البته ما چندین دوره است که با این مشکلات روبرو بوده‌ایم اما در این مقطع بی‌ثبات‌ترین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران دارد رقم می‌خورد. این‌که عرض کردم کاری به شخص ندارم که چه کسی دارد فدراسیون را هدایت می‌کند، ولی آن‌چه نظر شخصی من است این‌که فوتبال را نباید این آدم‌ها مدیریت کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گلایه‌های خود توضیح داد: من الان به طور دقیق نمی‌دانم چه کسانی در کمیته فنی هستند، اما فکر می‌کنم به کمیته فنی هم نمی‌شود اشاره داشت؛ بایستی برنامه‌ریزی، امکانات، مسائل مالی، اردوهای مناسب تیم ملی و … را فدراسیون فوتبال هماهنگ کند، وقتی فدراسیون فوتبال روی هواست، نمی‌توانیم در این شرایط انتظاری از موفقیت تیم ملی یا به صورت کلی فوتبال‌مان داشته باشیم. من صحبتم این است که اگر شرایط فدراسیون همین‌گونه بماند و بی‌توجهی‌ها به مواردی که درباره تیم ملی گفتم ادامه‌دار باشد، ما باید دست و پای بازیکنان ملی را هم ماچ کنیم که در این شرایط بازی می‌کنند!

وی افزود: این معضلی است که فوتبال‌مان در حال حاضر به آن گرفتار شده و برای اولین‌بار از زمانی‌که لااقل من خاطرم هست، چنین اتفاقی رخ داده است؛ تا به امروز من فدراسیون فوتبال را به این‌که بلاتکلیفی و پا در هوایی ندیده بودم که این مسئله شایسته فوتبال ما نیست، ما کشوری به این بزرگی و هواداران و علاقه‌مندانی که آسیا و جهان به آن‌ها افتخار می‌کنند، متاسفانه اما در داخل اوضاع خوب نیست.

حسین فرکی با اشاره به انتظارات از تیم ملی گفت: مقداری سعی می‌کنم در مصاحبه‌هایم ملاحظه‌کاری کنم اما الان می‌بینم که طرف مقابل هم کسی نیست که بخواهم ملاحظه کنم، چون کسی در طرف مقابل من نیست و فدراسیون فوتبال را بدون صاحب و اقتدار می‌بینم، به صراحت عرض می‌کنم که مردم ما فردا توقع‌شان از تیم ملی و بازیکنان و کادرفنی بالا نباشد، حالا ما دوست داریم تیم مرحله برود اما این شکلی که فوتبال دارد اداره می‌شود، در تاریخ حضور چندین ساله من حداقل ندیده بودم.

پست بعدی

مردم تظاهر به نداری می‌کنند، این هم نشانه هایش!

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| ​عبدالله گنجی ،فعال رسانه ای اصولگرا از «تظاهر به نداری » مردم انتقاد کرد به گزارش خبر آنلاین، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در توئیتی نوشت: بخش قابل توجهی از مردم حقیقتا دچار مشکل هستند. اما تظاهر به نداری تراز ۸۵ میلیونی را نشان می دهد که با شاخص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000