جوزپ بورل: مذاکرات متوقف شده احیای برجام از سر گرفته می‌شود

اعتمادآنلاین|

«جوزپ بورل» رییس کمیسیون سیاست خارجی اروپا امروز از ادامه پیدا کردن مذاکرات متوقف شده احیای برجام در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش انتخاب، بورل در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به جلسه سران گروه ۷، گفت: مذاکرات متوقف شده احیای برجام از سر گرفته می شود.

بورل با بیان اینکه مسیر گفتگوها باز شده، اظهار داشت که باور دارد دورنمایی درمورد دستیابی به توافق نهایی وجود دارد.

گفتنی است که انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفت‌وگوهای احیای برجام در وین برای دومین بار در سال جدید شمسی به تهران سفر کرد. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در گفت‌وگویی با روزنامه فایننشال تایمز مطرح کرده بود که به دنبال «یک راه حل میانه» برای شکستن بن‌بست مذاکرات وین است که خطر بی‌نتیجه گذاشتن تلاش‌های بیش از یک ساله اتحادیه اروپا را برای انجام دادن یک توافق در بر دارد.

پست بعدی

توضیحات تهیه‌کننده «ساخت ایران ۳» در مورد پوشاندن لباس بلوچی به تن قاچاقچیان

ج مه 13 , 2022
سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران ۳» در پاسخ به اعتراض نمایندگان مجلس در مورد استفاده از لباس بلوچی برای قاچاقچیان در این سریال می‌گوید از این لباس استفاده کرده است چون آن را یک اثر هنری می‌داند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000