درآمد 21 میلیاردی با آگهی فروش نوزاد

اعتمادآنلاین|

اعضای باندی که با آگهی فروش نوزاد در فضای مجازی 21 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. پرونده 8 متهم دستگیرشده در این باند در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

به گزارش اعتماد آنلاین سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در پی ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش نوزاد، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی، موفق به شناسایی 8 نفر از گردانندگان این صفحات در استان‌های مختلف کشور شدند.

سردار میرزایی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی این افراد که با وعده خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از افراد متقاضی می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی 21 نفر از افراد متقاضی در استان مازندران و سایر استان‌های کشور به مبلغی بالغ بر 21 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی همچنین بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع همچنان در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با تاکید بر این موضوع که قانون‌گذار در ماده ١١ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان این اقدام را مجرمانه تلقی کرده است به مردم توصیه کرد به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند.

پست بعدی

برنامه جدید اتحادیه اروپا برای مذاکرات احیای برجام چیست؟

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| پیتر استانو، سخنگوی سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری روزنامه کمیسیون اروپا به خبرنگاران گفت: این وظیفه و تمایل هماهنگ‌کننده توافق هسته‌ای است تا همه کارهای ممکن را برای نجات توافق انجام دهد. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی تاکید کرد که جوزپ بورل، مسئول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000