برنامه جدید اتحادیه اروپا برای مذاکرات احیای برجام چیست؟

اعتمادآنلاین|

پیتر استانو، سخنگوی سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری روزنامه کمیسیون اروپا به خبرنگاران گفت: این وظیفه و تمایل هماهنگ‌کننده توافق هسته‌ای است تا همه کارهای ممکن را برای نجات توافق انجام دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی تاکید کرد که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا "هرآنچه که امکان دارد را به پایان رساندن موفقیت‌آمیز مذاکرات جاری انجام خواهد داد".

استانو همچنین خاطرنشان کرد که کشورهای اتحادیه اروپا، کشورهای عضو توافق و تمام جامعه بین‌المللی می‌خواهند که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ‌کننده مذاکرات تمام تلاش‌هایش برای نجات توافق را انجام دهد؛ چراکه این توافق " بخش مهمی از معماری عدم اشاعه هسته‌ای" محسوب می‌شود.

استانو همچنین با اشاره به سفره انریکه مورا، معاون جورپ بورل به ایران عنوان کرد که وی دیگر مسائل روابط دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا نیز گفت‌وگو می‌کند.

پست بعدی

ترقی : رئیس جمهور توانست افکار عمومی را اقناع و آرام کند / واریز یارانه جدید ، اعتماد مردم به دولت را افزیش داد

ج مه 13 , 2022
ایسنا نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه اقناع مردم می تواند آنها را در اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه ای همراه کند، گفت: رئیس جمهور با تبیین برنامه دولت توانست افکار عمومی را آرام کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000