فرمانده جدید تروریست‌های سنتکام هم ادعاهای ضدایرانی را شروع کرد

اعتمادآنلاین|

«مایکل کوریلا» فرمانده جدید ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه، با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، وی با ادعای این‌که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به قدرت هسته‌ای بدل شود، گفت که نگرانی‌ها در مورد ایران، فراتر از توانمندی هسته‌ای این کشور است.

کوریلا افزود که واشنگتن، نگران برنامه موشکی بالستیک ایران و همچنین سیاست‌های منطقه‌ای این کشور است.

وی در ادامه مواضع بی‌اساس خود گفت که مقابله با «تهدیدهای ایران»، مستلزم تلاش مجدانه واشینگتن و شرکای آن در سطح منطقه است.

کوریلا درباره امنیت دریایی در خاورمیانه با بیان اینکه این موضوع برای آمریکا بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: «آبراه‌هایی مانند کانال سوئز، باب‌المندب و تنگه هرمز از مسیرهای اصلی ترانزیتی انرژی و تجارت جهانی قلمداد می‌شوند».

وی افزود که مناسبات آمریکا در منطقه، فراتر از ابعاد نظامی است و خاطرنشان کرد که «آمریکا و سعودی، پیشینه تبادل فنی و آموزشی دارند که به نفع هر دو کشور بوده و روابط امنیتی بلند مدت فیمابین، از اهمیت بسزایی برخوردار است».

پست بعدی

خبرگزاری دولت: اعتراض پراکنده در بعضی شهرهای کشور/ عده‌ای بازداشت شدند

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| ایرنا (خبرگزاری رسمی دولت) در گزارشی در مورد «تجمعات در برخی شهرها»، نوشت: شب گذشته تعداد محدودی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعات پراکنده اعتراضی نسبت به اجرای قانون اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها بود. در شهرستان درود لرستان حدود ۵۰ نفر در تجمعی محدود با سر دادن شعارهایی خواستار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000