کمبود آب شرب در البرز

اعتمادآنلاین|

علی گوزلی نماینده استان البرز در شورای عالی استان ها در نطق پیش از دستور خود در پنجمین اجلاس شورای عالی استانها با اشاره به بحران آب در استان البرز، گفت: شاید کمتر کسی باور می‌کند که البرز در کنار پایتخت، مشکل آب داشته باشد.این استان با وجود داشتن دو سد امیرکبیر و طالقان اما معضل کم آبی را تجربه می‌کند. شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با دارا بودن دشت‌های وسیع و پتانسیل‌های فراوان دامداری، کشاورزی و فضای مناسب برای فعالیت‌های صنعتی، به علت مشکلات کم آبی و سوءمدیریت، آنچنان که باید و شاید پیشرفت نکرده که مساعدت ویژه وزیر نیرو را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون که کشور با مشکلات اقتصادی فراوانی رو به رو است، کارخانه‌های استان البرز می‌توانند در صورت حمایت به حداکثر بهره‌برداری برسند اما متأسفانه دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

وی ادامه داد: شهرهای ماهدشت، محمدشهر، مشکین‌شهر از کمبود منابع مالی جهت تصفیه خانه رنج می‌برند و مشکل کمبود آب شرب، در آن‌ها بسیار است.

گوزلی خواستار تسریع در روند احداث بیمارستان هزار تختخوابی در استان البرز از سوی مسئولان شد.

پست بعدی

زاکانی درمورد شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹: گزارش پزشکی قانونی صراحت نداشت / اگر ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت

پ مه 12 , 2022
اعتمادآنلاین| علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000