ترکیب ورزشکاران، بدون تغییر در مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک

اعتمادآنلاین|

طبق تصمیم کمیسیون ورزشکاران شش نفری که سال گذشته برای حضور در مجمع کمیته ملی المپیک طبق رای گیری انتخاب شدند، در مجمع فوق العاده سوم خرداد و مجمع انتخاباتی نیز حضور خواهند داشت و اسامی تغییر نمی کند.

به گزارش ایسنا، زهرا نعمتی، حمیده عباسعلی، مجتبی عابدینی، محمد باقری معتمد و سجاد گنج زاده و بهداد سلیمی نفراتی هستند که آذر سال ۱۴۰۰ طبق انتخابات داخلی کمیسیون برای حضور در مجمع انتخاب شدند و این نفرات در مجمع عمومی اسفند ۱۴۰۰ هم حضور داشتند.

اعضای کمیسیون ورزشکاران در حال تلاشند تا در صورت حضور اکثریت اعضا، هفته آینده چهارمین نشست خود را برگزار کنند. با توجه به تعطیلی اردوها در برخی از رشته‌ها برگزاری این نشست منوط به این است که اعضا بتوانند در تهران حاضر شوند.

با توجه به اینکه این کمیسیون حضور مسئولان ورزش کشور را در جلسات خود در دستور کار قرار داده بودند، در این مدت تلاش کردند تا نشستی را با دعوت از وزیر ورزش برگزار و در خصوص بیمه ورزشکاران با وزیر ورزش گفت‌وگو کنند اما این موضوع هنوز محقق نشده است.

اعضای کمیسیون ورزشکاران از زمان دیدار ریاست جمهور با ورزشکاران تاکنون پیگیر حضور وزیر ورزش هستند.

پست بعدی

با «معمولیا» به موفقیت لبخند بزن

پ مه 12 , 2022
مجموعه تلویزیونی معمولیا با نگاهی طنز به موفقیت در دوران نوجوانی به شوخی با موضوعات پیرامون توسعه فردی می‌پردازد. به گزارش خبرگزاری برنا، بخش های متنوع این برنامه عبارتند از کارشناس موفقیت آشپزی مشاور تحصیلی مسابقه معمولیا وزنه برداری آرایشگاه مردانه سخنرانی انگیزشی و… که همگی پارودی و شوخی با این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000