بایدن بر برنامه بیولوژیکی در اوکراین نظارت داشت

اعتمادآنلاین|

ایگوز کریلوف، رئیس ارتش پدافند تشعشعات، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گفت: بایدن بر کار اجرای برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین نظارت داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، این ژنرال خاطرنشان کرد: " ایدئولوژیست‌های فعالیت بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین، رهبران حزب دموکرات هستند."

به گفته وی، در ابتدا پایگاه قانونی برای حمایت مالی تحقیقات به طور مستقیم از بودجه فدرال ایجاد شد. برای این کار تحت ضمانت‌های دولتی از سازمان‌های تحقیقاتی غیر دولتی تحت کنترل حزب دموکرات استفاده شد.

بدین ترتیب رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما در سال ۲۰۰۵ توافق شراکتی با اوکراین برای آغاز اجرای برنامه نظامی بیولوژیکی در محدوده کشور منعقد کرد.

رئیس جمهور کنونی آمریکا جو بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور در دوره اوباما فعالیت های برنامه بیولوژیکی نظامی را هماهنگ می کرد و در کلاهبرداری مالی در اوکراین دست داشت.

پست بعدی

فوت 2 کودک در انفجار یک واحد مسکونی

پ مه 12 , 2022
اعتمادآنلاین| شهباز اکبری، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: بامداد امروز به دلیل نشت گاز در یک منزل مسکونی فرسوده در روستای دهنو سفلی شهرستان کوهرنگ انفجاری رخ داد. به گزارش فارس، فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: این انفجار باعث فرو ریختن سقف این منزل شد که متاسفانه در این حادثه ۲ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000