به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت ندارد

اعتمادآنلاین|

پلیس فتا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر دروغین به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان و انتشار خبر مذکور توسط یکی از شبکه‌های تلویزیونی معاند در خارج از کشور، برابر بررسی‌های صورت گرفته، این خبر صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، این اطلاعیه می‌افزاید: در پی انتشار تصاویر دروغین به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان و انتشار خبر مذکور توسط یکی از شبکه های تلویزیونی معاند در خارج از کشور، برابر بررسی‌های صورت گرفته این خبر صحت نداشته و تصاویر آن مربوط به آتش سوزی نیستان حاشیه جاده در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در سالهای قبل است که معاندین به منظور تشویش اذهان عمومی نسبت به انتشار خبر مذکور در زمان حال اقدام کردند.

این اطلاعیه در ادامه به هموطنان توصیه کرده که فریب جنگ روانی و شایعات را نخورده و همواره در صورت مواجعه با موارد مشابه از صحت و سقم آن مطلع و از بازنشرآن خودداری کنند.

پست بعدی

جـواز تقلیـد زنان از زن مجتهدى که هیچ مجتهدى از او اعلم نباشد، بعید نیست

پ مه 12 , 2022
اعتمادآنلاین| آیت الله جوادی آملی در رساله عملیه خود، در بخش شرایط مرجع تقلید، گرچه مرد بودن را از شرایط مرجع تقلید دانسته اند در این حال اشاره داشته اند: «جـواز تقلیـد زنان از زن مجتهدى که هیچ مجتهدى از او اعلم نباشد، بعید نیست». به گزارش شفقنا، متن فتوای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000