نجات معجزه‌آسا بعد از 5 ساعت جدال با مرگ در دریا

اعتمادآنلاین|

معلمی که برای شنا وارد دریا شده بود گرفتار امواج و ناپدید شد اما درحالی‌که همه تصور می‌کردند غرق شده است، پس از 5ساعت به طرز عجیبی نجات یافت.

به ‌گزارش همشهری، این حادثه حوالی ظهر شنبه گذشته و در شهرستان بندرعباس رخ داد. ماجرا از این قرار بود که معلم 34ساله‌ای که برای تفریح به پارک ساحلی غدیر بندرعباس رفته بود، تصمیم گرفت برای شنا وارد دریا شود.

گرمای هوای بندرعباس بیشتر از آن بود که معلم جوان نگران امواجی باشد که به‌دلیل تغییر شرایط جوی هر لحظه بیشتر می‌شد اما لحظاتی پس از ورود به دریا گرفتار همین امواج شد و

هرچه تلاش کرد نتوانست به ساحل برگردد. امواج دریا مرد جوان را با خود می‌برد و در این لحظه افرادی که در ساحل حضور داشتند با دیدن مرد جوان که دور و دورتر می‌شد ماجرا را به آتش‌نشانی گزارش کردند. تیم‌های نجات غریق وقتی در جریان حادثه قرار گرفتند که دیگر اثری از مرد جوان نبود. آنها با استفاده از جت‌اسکی راهی همان محدوده‌ای شدند که معلم جوان در حال شنا بود اما هر چه گشتند اثری از او پیدا نکردند. چند ساعت جست‌وجو برای پیدا کردن مرد گمشده فایده‌ای نداشت و درحالی‌که همه تصور می‌کردند وی غرق شده است، عملیات جست‌وجو متوقف شد. این اما پایان ماجرا نبود. خانواده معلم جوان که نگران او بودند برای نجات وی دعا می‌کردند تا اینکه بعد از گذشت 5ساعت از حادثه اتفاق عجیبی رخ‌داد.

عقربه‌های ساعت از 6بعدازظهر گذشته بود و با آرام‌تر شدن دریا، چند جوان قایقران به ساحل اسکله قدیمی خواجه عطا در بندرعباس رفته و سرگرم تمرین قایقرانی بودند. آنها گرم تمرین بودند که ناگهان متوجه مردی شدند که روی آب شناور بود. آن مرد همان معلم 34ساله بود که 5ساعت قبل و هنگام شنا گرفتار امواج و در دریا ناپدید شده بود. جوانان قایقران با دیدن این صحنه به سمت مرد جوان رفتند و او را که دیگر رمقی در بدن نداشت و در حال غرق شدن بود از آب بیرون کشیدند و به ساحل انتقال دادند. آنها همزمان با اورژانس تماس گرفتند و لحظاتی بعد معلم جوان که هنوز زنده بود و نفس می‌کشید به بیمارستان شهید محمدی شهر بندرعباس منتقل شد و درحالی‌که به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ حتمی نجات یافته بود، تحت درمان قرار گرفت. حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

پست بعدی

روند مذاکرات بین روسیه و اوکراین بسیار کند و ناکارآمد است

پ مه 12 , 2022
اعتمادآنلاین| دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: روند مذاکرات بین روسیه و اوکراین بسیار کند و ناکارآمد است زیرا در حال حاضر هیچ میانجی‌گری میان طرفین نیست. به گزارش ایرنا از اردو پوینت، پسکوف چهارشنبه شب در پاسخ به این سوال که آیا در مذاکرات (میان روسیه و اوکراین) به میانجی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000