کشف مخزن سوخت ۱۸ هزار لیتری قاچاق در سبزوار

اعتمادآنلاین|

سرهنگ حسین بیات‌مختاری در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی سوخت غیرمجاز در یک انباری واقع در حاشیه غربی سبزوار ماموران انتظامی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر وارد و پس از بررسی‌های به عمل آمده ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از این انبار کشف و ۲ متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی گازوییل‌های کشف شده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پست بعدی

مورا حامل پیام جدیدی از سوی آمریکا برای ایران نیست

چ مه 11 , 2022
اعتمادآنلاین| یک مقام دولت آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران گفت که «انریکه مورا» نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته‌ای با ایران حامل پیام جدیدی از سوی ایالات متحده نیست. ​به گزارش فارس، در حالی که شواهد متعددی نشان می‌دهند که عامل اختلاف در مذاکرات وین تنها به مسئله خروج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000