توضیح “فاطمی امین” درباره علت کمبود روغن

اعتمادآنلاین|

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت، درباره وضعیت تامین روغن نباتی و ماکارونی در بازار، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی از سامانه جامع تجارت طی چند روز گذشته کسب کرده‌ایم که مبتنی بر این اطلاعات و سایر منابع اطلاعاتی با قاچاق‌های بزرگ حوزه روغن خوراکی برخورد شده است.

پست بعدی

دستگاه‌های فرهنگی برای آموزش به مردم چکار کردند؟

چ مه 11 , 2022
اعتمادآنلاین| برق گرفتگی گاه در اثر یک سهل‌انگاری و یا نداشتن علم و آگاهی نسبت به مخاطرات استفاده از لوازم برقی و بی‌توجهی به رعایت اصول ایمنی، منجر به مصدومیت شدید و یا حتی مرگ افراد می‌شود. به گزارش تسنیم، هرساله شماری از هموطنان به دلیل برق گرفتگی جان خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000