جهاد ما مبارزه با گرانی است

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ گفت: اگر حزب الهی هستیم و می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، اگر می‌خواهیم در دهان دشمن بزنیم، اگر می‌خواهیم مقابل غرب زده‌هایی که علیه ما هر حرف و تهمتی می‌زنند بایستیم باید بدانیم که وظیفه ما فقط یک چیز است و آن این که نباید به حاشیه برویم بلکه باید کارمان را دقیق انجام دهیم و همه حرف ما در جبهه انقلاب باید اثبات کارآمدی دین در جامعه باشد.

به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای ۵ و والفجر۸ و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

هدف دشمن ایجاد تزلزل در جبهه انقلاب و تخریب سرمایه اجتماعی نظام است

قالیباف ادامه داد: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.

وی عنوان کرد:‌ باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه‌بندی، جناح‌بازی، فرقه‌گرایی و اختلاف درونی نکند چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه‌های اجتماعی نظام را تخریب کند.

رییس مجلس گفت: در میدان جهاد باید هرچه داریم به میدان بیاوریم و در متن جهاد و مبارزه باقی بمانیم و برای انقلاب از جان و آبروی مان بگذریم تا به رضوان الهی برسیم.

پست بعدی

وزیر خارجه روسیه با سلطان عمان دیدار کرد

چ مه 11 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه روسیه که به این کشور سفر کرده است امروز (چهارشنبه) در کاخ «البرکه» با «هیثم بن طارق بن تیمور» دیدار کرد. به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری «اثیر» عمان، در این دیدار «لاروف» ضمن ابلاغ سلام «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به «هیثم بن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000