سرقت 16 هزار دلاری راهنما از مسافر

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که 16 هزار دلار از کیف یکی از اتباع کشور همسایه سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: راهنمای مالباخته سارق از آب در آمد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: یکی از اتباع کشور همسایه به کلانتری عبدالعظیم (ع) مراجعه و اظهار کرد 16 هزار دلار وجه نقد از داخل کیف وی سرقت شده است.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت تیمی از ماموران مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: تیم عملیاتی کلانتری با رصدهای میدانی و تلاش بی‌وقفه موفق شدند سرنخ‌های متعددی کشف کنند. جمع‌بندی یافته‌های پلیسی حاکی از آن بود که سرقت توسط راهنمای مالباخته صورت گرفته است. به این ترتیب متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به جرمش اعتراف کرد و در ادامه دلارهای سرقتی کشف و متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

پست بعدی

برنامه «بالان» با تهیه‌کنندگی وحید رستگار روی آنتن شبکه دو می رود

چ مه 11 , 2022
اعتمادآنلاین| برنامه «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو است که با تهیه کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی اصغر صائبی از چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه پخش می‌شود. این برنامه با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی چون: امید و انگیزه درخصوص «خواستن و برخاستن» و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000