قتل با تصور ایجاد مزاحمت برای زن برادر

اعتمادآنلاین|

مرد جوانی که فرد آشنایی را کشت چون فکر می‌کرد همسر برادرش را آزار داده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد متهم است ۱۱ سال قبل جوانی به نام ساسان را با چوب زده، سپس گلویش را بریده و در آب رها کرده است.

گزارش این قتل هولناک را عموی مقتول به ماموران داد. او گفت: من سال‌هاست چوپان هستم. صبح امروز (روز حادثه) داشتم گوسفندان را به چرا می‌بردم که جسد خون‌آلود مردی را دیدم. جلو رفتم و در کمال تعجب متوجه شدم جسد متعلق به برادرزاده‌ام ساسان است. بلافاصله موضوع را به خانواده‌اش و پلیس خبر دادم.

ماموران بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند آخرین بار مردی به نام رامین با ساسان تماس گرفته است. پلیس همچنین متوجه شد ساسان فردی موادفروش و رامین نیز مصرف‌کننده بوده است. به همین دلیل این دو با هم در تماس بودند. وقتی پلیس سراغ رامین رفت، این مرد فرار کرده بود. پلیس وقتی به سراغ رادمهر، برادر رامین، رفت متوجه شد او نیز فرار کرده است. به‌ این‌ ترتیب نام دو متهم در میان فراری‌ها قرار گرفت.

۱۱ سال بعد از این حادثه بود که ماموران رد رادمهر را در یکی از زندان‌های گرگان به‌ دست آوردند و متوجه شدند او به جرمی دیگر در زندان است. وقتی رادمهر تحت بازجویی قرار گرفت به همدستی با برادرش رامین اعتراف کرد اما مدعی شد نقشی در قتل نداشته است.

او گفت: من قبول دارم همراه برادرم بودم، اما قاتل برادرم رامین است. او به‌ خاطر همسر من دست به قتل زد.

اعترافات به جنایت

رامین نیز در ادامه بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و گفت: من ساسان را می‌شناختم. چند روز قبل از حادثه متوجه شدم او به همسر برادرم نظر دارد و چند باری هم سد راه او شده است. روز حادثه با تلفن برادرم با او تماس گرفتم و قرار گذاشتم. نزدیک کانال آب که رسیدیم، شب بود. برادرم رادمهر هم با من بود، وقتی به ساسان گفتم چرا مزاحم زن برادرم می‌شود، انکار کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

متهم ادامه داد: من با چوب به سر ساسان ضربه زدم. او داخل جوی آب افتاد و من هم با چاقو گلویش را بریدم و بعد هم با برادرم فرار کردیم. در این مدت هم در روستاها مخفیانه زندگی می‌کردیم.

بعد از اعترافات متهمان و صدور کیفرخواست برای آنها، هیات قضات شعبه ۱۰ به‌ زودی متهمان را محاکمه خواهند کرد. اولیای دم برای متهم اصلی پرونده درخواست قصاص کردند.

پست بعدی

موضع گیری همسر رئیسی درباره تحریم ها در نشست تخصصی دانشگاهی

س مه 10 , 2022
نامه نیوز از موضع گیری جمیله علم الهدی پیرامون تحریم ها در نشست تخصصی دانشگاه بهشتی خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000