سفیر معرفی شده جدید ایران وارد بغداد شد

اعتمادآنلاین|

آل صادق در بدو ورود به عراق در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد به سمت سفارت در محل یادمان فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توقف و با خواندن فاتحه و اهدای دسته گل به روح بلند این دو شهید ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، سفیر تعیین شده جمهوری اسلامی ایران در بغداد که قرار است به زودی استوارنامه خود را تقدیم مقام های عراقی کند سپس در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال و خوشامدگویی اعضای سفارت و سرکنسول گری های ایران در سرتاسر عراق قرار گرفت.

معرفی محمد کاظم آل صادق به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عراق با توجه به سابقه طولانی فعالیت دیپلماتیک او در عراق به طور گسترده ای مورد توجه رسانه ای، شبکه های اجتماعی و صاحب نظران عراقی و عرب زبان دیگر قرار گرفت.

بسیاری از عراقی ها به دلیل اینکه آل صادق اساسا در عراق متولد شده و جزو خانواده های علمایی معروف ایرانی مقیم نجف اشرف در سال های قبل از روی کار آمدن رژیم بعث بوده، سفیر جدید ایران را از جنس خود می دانند.

دهها صاحب نظر، رسانه و تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی نسبت به معرفی محمد کاظم آل صادق به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داده اند.

بیشترین اهتمام رسانه ای به سفیر جدید از آنجا ناشی می شود که او سال ها به عنوان معاون اول سفیر در عراق خدمت کرده است و با همه جریان های سیاسی عراقی ارتباطات خوب دارد؛ از همه مهمتر، آل صادق نقش مهمی در جنگ با گروه تروریستی داعش و همکاری با فرماندهان شهید، قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس داشته است.

پست بعدی

ببینید | مقایسه قدرت خرید با یارانه سال ۸۹ و سال ۱۴۰۱

س مه 10 , 2022
ارز ۴۲۰۰ تومانی بالاخره حذف شد و حالا گفته می‌شود با حذف ارز ترجیحی، اعتبار آن به صورت کالابرگ و یا یارانه نقدی به مردم پرداخت می‌شود. در سال ۸۹ با یارانه ۴۵ هزار تومانی می‌شد لیستی از کالاهای اساسی خانوار را تهیه کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد برای خرید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000