حدود ۲۰ میلیون افغان با گرسنگی شدید روبرو هستند

اعتمادآنلاین|

براساس بررسی‌های تازه طبقه‌بندی مرحله امنیت غذایی یکپارچه «ناامنی شدید غذایی در سراسر افغانستان ادامه دارد و ترکیبی از اقتصاد در حال فروپاشی و خشکسالی نزدیک به 20 میلیون افغان را از غذا محروم کرده است».

به گزارش تسنیم، این تجزیه و تحلیل در ژانویه و فوریه توسط شماری از زیرمجموعه‌های سازمان ملل از جمله سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، برنامه جهانی غذا و سازمان‌های غیردولتی تحت حمایت این سازمان می‌شود.

«داون نیوز» نوشت که این گزارش نشان می‌دهد بین ماه مارس و می، نیمی از جمعیت این کشور سطوح بالا و بحرانی ناامنی غذایی حاد را تجربه می‌کردند.

این گزارش همچنین خشکسالی، افزایش قیمت مواد غذایی، تاثیر دهه‌ها درگیری و فروپاشی اقتصادی ناشی از گذار سیاسی را به عنوان عوامل اصلی این گرسنگی عنوان کرد.

پست بعدی

رئیس سازمان اطلاعات ملی اسپانیا اخراج شد

س مه 10 , 2022
اعتمادآنلاین| کابینه دولت اسپانیا تصمیم گرفت که پاث استبان، رئیس مرکز اطلاعات ملی اسپانیا را برکنار کند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که این رئیس اطلاعاتی اخیرا در جلسه‌ای در پارلمان این کشور اعتراف کرد که سازمان تحت امرش با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000