شکایت زن مالباخته زورگیر حرفه‌ای را به دام انداخت

اعتمادآنلاین|

زورگیر سابقه‌دار بعد از دستگیری به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: شانزدهم فروردین خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و در خصوص زورگیری از وی در پارک طالقانی اعلام شکایت کرد. سپس ماموران گشت کلانتری 103 گاندی در محل حاضر شدند و ضمن بررسی موضوع گزارش لازم را تهیه کردند.

وی عنوان کرد: پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. مالباخته اعلام داشت سارق مردی حدوداً 40 ساله با موهای بلند بود که با تهدید چاقو از پشت سر اقدام به سرقت گوشی موبایل و مقداری طلاجات وی کرد و از محل متواری شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق را که جلال نام داشت، شناسایی کردند. با بررسی سوابق کیفری جلال مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار در زمینه سرقت است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در محله شوش شناسایی شد و با صدور دستور دستگیری از سوی بازپرس پرونده کارآگاهان ششم اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم اعزام شدند و جلال را طی یک عملیات ضربتی و پلیسی دستگیر کردند و در بازرسی از وی گوشی سرقتی کشف شد.

سرهنگ دستخال افزود: جلال در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بود اما پس از مواجه با دلایل و مستندات موجود به جرمش معترف شد و به 10 فقره سرقت دیگر از شهروندان اعتراف کرد.

پست بعدی

بزرگداشت رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در رادیو

س مه 10 , 2022
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم بزرگداشت رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: «دکتر حداد عادل همواره در مسیر دفاع از ولایت و انقلاب با یک صیانت مثال زدنی به راه خود ادامه داده است.»

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000