جدا از پرویز پرستویی، به اسفندیار منفرزاده و شهبال شب‌پره هم در آمریکا حمله شد

جدا از پرویز پرستویی، به اسفندیار منفرزاده و شهبال شب‌پره هم در آمریکا حمله شد

جدا از پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش، دیگر مهمانان دعوت شده به نشست نمایش فیلم «داستان‌های هزار و یک روز» در آمریکا هم، مورد حمله قرار گرفتند. اسفندیار منفردزاده یکی از این کسان است که فیلم ناسزاگویی چند تن به او، در شبکه‌های اجتماعی، دست به‌دست می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روی پرده رفتنِ مستند «داستان‌های هزار و یک روز» در چند شهر آمریکا و حمله برخی به هنرمندان شرکت‌کننده در نشست‌های نمایش این فیلم، در چند روز گذشته، خبرساز و واکنش برانگیز بوده است.

برنامه نمایش فیلم «داستان‌های هزار و یک روز»، با دعوت و ابتکار گروه مردم‌نهاد «کد پینک» در آمریکا برگزار شده است که خود را مخالف جنگ و حامی صلح می‌خواند.

در جریان نمایش این فیلم در آمریکا، تنها به پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش، حمله کلامی نشد، بلکه چهره‌هایی که سالهاست از ایران مهاجرت کرده‌اند و برخی از آن‌ها مخالف جمهوری اسلامی هم هستند، از این تعرض در امان نماندند. حتی این حمله‌ها، روزهای بعد در فضای مجازی و برخی رسانه‌های بیرون از کشور، ادامه یافت.

اسفندیار منفردزاده و شهبال شب‌پره، که آهنگساز و نوازنده هستند، از جمله کسانی بودند که هنگام ورود به سالن نمایش فیلم «داستان‌های هزار و یک روز»، فحش و ناسزا شنیدند. ویدئوی زیر، نشان‌دهنده حمله به منفردزاده است.

بیشتر بخوانید:

اولین واکنش پرویز پرستویی به حواشی سفرش به آمریکا

گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی هم از مخالفان جمهوری اسلامی در امان نماندند!

حمایت رضا کیانیان از پرویز پرستویی در پی سفر پرحاشیه او به آمریکا

۵۷۵۷

پست بعدی

چگونه مقامات ارشد را اغفال و شیفته خود می کنند؟ | نفوذ تا تصاحب دبیری شورای عالی امنیت ملی

س مه 3 , 2022
ایرنا نوشت : کشمیری به قدری مورد اعتماد شهید رجایی بود که اسناد سری و فوق سری دولت را نگهداری می کرد و آقای رجایی در نماز به او اقتدا می‌کرد. کشمیری برای گول زدن مردم، مسائل شرعیه و فتواهای امام را بیان می کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000