«افرا» فراخوان داد

«افرا» فراخوان داد

فراخوان سومین دوره جشنواره تئاتر افرا به دبیری داود نامور با عنوان «جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عمارت نوفل‌لوشاتو سومین دوره جشنواره افرا را با عنوان «جایزه بزرگ استاد ناظرزاده‌کرمانی» در دو بخش دانشجویی (مونولوگ) و صحنه‌ای (حرفه‌ای) برگزار می‌کند.

داود نامور دبیری این جشنواره را که تیرماه امسال (۱۴۰۱) برپا می‌شود، بر عهده دارد.

بخش دانشجویی (مونولوگ) این جشنواره شامل دو قسمت «متعارف» و «اجرا» است. بخش مونولوگ «متعارف» فقط مختص دانشجویان رشته نمایش است. این بخش از جشنواره پذیرای آثاری خواهد بود که در عین نوآور بودن، برای بازتاب متعارف این شیوه اجرایی در بخش صحنه‌ای مناسب باشد. متقاضیان شرکت در این بخش می‌بایست فرم شرکت در جشنواره و مدارک مورد نیاز شامل متن نمایشنامه در سه نسخه چاپ‌شده و یک لوح فشرده حاوی فایل ورد و پی‌دی‌اف را در مهلت مقرر به دبیرخانه تحویل دهند. بخش مونولوگ «اجرا» پذیرای آثاری تک نفره خواهد بود که بیشتر مبتنی بر نامتعارف بودن است و ویژگی‌های اجرائی و تجربی جدیدی در حوزه اجرا به شمار می‌آید و شامل آثاری است که با محوریت تجربه‌های اجرائی (پست دراماتیک، آلترناتیو، ضد جریان، انواع تجربیات رقص معاصر و…) تولید شده باشند. متقاضیان شرکت در این بخش نیز می‌بایست فرم شرکت در جشنواره و مدارک مورد نیاز شامل سه نسخه از طرح اجرائی چاپ شده و یک نسخه لوح فشرده حاوی فایل ورد و پی‌دی‌اف را در مهلت مقرر به دبیرخانه تحویل دهند.

جوایز این جشنواره شامل جوایز نقدی و لوح زرین در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری زن، بازیگری مرد و کارگردانی است که به نفرات برتر اهدا خواهد شد و اجرای عمومی در عمارت نوفل‌لوشاتو شامل سه گروه برگزیده جشنواره می‌شود.

مهلت ثبت‌نام و تحویل مدارک از ۲۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت۱۴۰۱، زمان اعلام متون یا طرح پذیرفته شده برای بازبینی ۱ خرداد ۱۴۰۱، زمان بازبینی ۱۵ دقیقه از آثار پذیرفته شده در مرحله اول ۱۶خرداد تا ۲۱خرداد۱۴۰۱، زمان اعلام پذیرفته‌شدگان مرحله بازبینی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ و زمان برگزاری جشنواره در عمارت نوفل‌لوشاتو تیر ۱۴۰۱ خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره تئاتر افرا به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، روبروی سفارت واتیکان، شماره ۱۸ نسبت به ارائه مدارک لازم و ثبت تقاضای حضور خود در بخش‌ رقابتی جشنواره افرا اقدام کنند.

متن کامل فراخوان سومین دوره جشنواره تئاتر افرا را اینجا بخوانید.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

فراخوان سومین دوره جشنواره تئاتر افرا منتشر شد

ج آوریل 15 , 2022
فراخوان سومین دوره جشنواره تئاتر افرا به دبیری داود نامور با عنوان «جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی» منتشر شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000