«داغ ننگِ» ایاد اختر، روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر رفت

«داغ ننگِ» ایاد اختر، روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر رفت

نمایشنامه «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر، برنده جایزه پولیتزر، برای نخستین بار در ایران، روی صحنه رفت. این نمایش با کارگردانی فرهاد شنتیایی، داستانِ یک وکیل آمریکایی-پاکستانی را بازگو می‌کند که با پذیرش وکالت امام جمعه نیویورک، زندگی‌اش دگرگون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «داغ ننگ»، با نویسندگی ایاد اختر، زبان‌گردانی مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی و کارگردانی فرهاد شنتیایی، اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

این نمایش با تهیه‌کنندگی سعید روستایی، هر شب در ساعت ۲۱:۴۵ اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: «امیر کاپور، وکیل درجه یک آمریکایی-پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی، در حال ترقی در شغل خود هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به‌تازگی به نیویورک آمده از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را بر عهده بگیرد… و این آغازی هست برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.»

در این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، بازیگرانی (به ترتیب ورود به صحنه) همچون فرهاد شنتیایی، شیرین سلیمی، امیرعلی شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «داغ ننگ»، هر شب ساعت ۲۱:۴۵، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، روی صحنه می‌رود.

۵۷۵۷

پست بعدی

سوگواری محمد بحرانی، هادی حجازی‌فر و دیگران برای همکلاسی از دست‌رفته

ش آوریل 9 , 2022
ایسنا نوشت: جمع بزرگی از دانشجویان سابق تئاتر، همان‌ها که بعدتر به هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی، امیر سلطان‌احمدی، کورش سلیمانی، وحید آقاپور و … تبدیل شدند، بعد از این همه سال بار دیگر کنار هم بودند، اما افسوس که گردهمایی اخیرشان برای از دست دادن یک دوست و همکار جوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000