برنامه‌ای برای عاشقان نویسنده «هری‌پاتر» و معتادان تلفن همراه

برنامه‌ای برای عاشقان نویسنده «هری‌پاتر» و معتادان تلفن همراه

برنامه‌های «صدویک راه برای کتاب نخواندن» و «چه خبر» از شبکه رادیویی صبا در روزهای پایانی هفته، با معرفی کتاب «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» اثر جی. کی. رولینگ نویسنده داستان‌های «هری‌پاتر» و همچنین شوخی با اعتیاد به تلفن همراه میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رادیو صبا در روزهای پایان هفته با برنامه‌های «صدویک راه برای کتاب نخواندن» و «چه خبر» از مخاطبانش پذیرایی می‌کند.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» روز جمعه، ۱۹ فروردین کتاب «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» اثر جی. کی. رولینگ را به مخاطبان پیشنهاد می‌دهد. کتاب «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، در واقع فیلمنامه اثری سینمایی با همین عنوان است که به صورت کتابی مجزا در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در خلاصه داستان این کتاب چنین آمده است: «نیوت اسکمندر که مختصص شناخت و بررسی جانوران جادویی است، به نیویورک می‌رسد و قصد دارد مدت کوتاهی را در آن جا بماند. با این حال، زمانی که چمدان جادویی نیوت گم می‌شود و برخی از موجودات شگفت‌انگیزش پا به فرار می‌گذارند، دردسرهای بزرگی نه فقط برای خودش، بلکه برای همه پیش می‌آید.»

کتاب «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی جی. کی. رولینگ، نویسنده محبوب و پرطرفدار داستان‌های «هری‌پاتر»، است.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» با پخش قسمت‌های از این فیلم و گفت‌وگو با کارشناسان این کتاب را به مخاطبان پیشنهاد می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین، گویندگی آرمان غفاریان و کارشناسی اشکان امجدی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می‌شود.

برنامه «چه خبر» نیز با نگاهی طنز به مسائل اجتماعی و فرهنگی همراه مخاطبان می‌شود، این برنامه این بار با نگاهی طنز به اعتیاد به تلفن همراه می‌پردازد.

این برنامه در بخش‌های مختلف «دیباچه»، «به ما چه»، «دیوانچه» و «یعنی چه» با نگاهی طنز با این موضوع شوخی می‌کند. برنامه طنز «چه خبر» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی مهدی استاداحمد و گویندگی سجاد شهرابی، پخش می‌شود. رادیو صبا را می‌توانید روی موج اف. ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

توصیه‌های دکتر طب سنتی برای ماه رمضان در شبکه دو

پ آوریل 7 , 2022
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت و هفته سلامت علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی مهمان برنامه «رخ‌به‌رخ» می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقارن با آغاز هفته سلامت و همزمانی آن با ماه رمضان، علیرضا یارقلی، جمعه هجدهم فروردین با حضور در استودیوی برنامه «رخ‌به‌رخ» به بیان نکاتی برای روزه‌داران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000