زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | علم الهدی «پشت پرده» رخدادها بود؟

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | علم الهدی «پشت پرده» رخدادها بود؟

ایسکانیوز نوشت : زنگنه گفت : مشهد یک شهر سیاسی است که عده‌ای پیرامون اتفاقات آن فضاسازی می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره ارتباط امام جمعه مشهد با حواشی ورزشگاه مشهد در مسابقه فوتبال ایران و لبنان ارائه کرد.

محسن زنگنه با اشاره به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مشهد و مسائل عنوان شده درباره پشت پرده این اتفاقات اظهار کرد: مباحث مطرح شده پیرامون حضور امام جمعه مشهد پشت پرده رخدادهای فوتبال ایران و لبنان غرض‌ورزانه بوده و هیچ سند و مدرکی دال بر واقعی بودن چنین اظهاراتی وجود ندارد.

وی افزود: اینکه این دیدار در مشهد برگزار شود یا تهران و آیا بانوان هم در این بازی حضور داشته باشند یا خیر، تصمیمی بود که فدراسیون و استانداری گرفتند. اما چیزی که روح مردم را جریحه‌دار کرد، برخوردی بود که بیرون از ورزشگاه با بانوان صورت گرفت و ما خودمان هم به این رفتار معترض هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قویاً انتساب چنین رفتارهایی به آیت‌الله علم الهدی را رد می‌کنم و آن را خلاف مروت می‌دانم.

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | علم الهدی «پشت پرده» رخدادها بود؟

بیشتر بخوانید :

مطهری : بلیط فروشی و پذیرایی با گاز فلفل ؟ / از رفتار طالبان تقلید می کنند

چه کسی دستور تاریخی پاشیدن اسپری فلفل به زنان را صادر کرد؟ / افکارعمومی در انتظار پاسخ شفاف سوالی ملی

علم‌الهدی: جایگاه بانوان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود

زنگنه با بیان اینکه از گزارش‌ها چنین برآمده که تصمیم استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن بانوان تصمیمی بوده که در همانجا اخذ شده و باید دید چه کسی مسبب آن بوده است، گفت: پس از بازی ایران و لبنان بازی دیگری در ورزشگاه مشهد برگزار شد که تماشاچی نداشت، بنابراین اینکه بازی‌ها در چه شهری و با چه کیفیتی برگزار شود، تصمیمی است که فدراسیون فوتبال باید برای آن برنامه ریزی کلان داشته باشد.

وی با خاطرنشان کردن اینکه مشهد یک شهر سیاسی است که عده‌ای پیرامون اتفاقات آن فضاسازی می‌کنند، گفت: آیت‌الله علم‌الهدی شخصیتی است که سیاست‌ها و حرف‌هایش شفاف و واضح است، لذا ربط دادن حواشی ورزشگاه مشهد که بیشتر حاصل عدم مدیریت صحیح مسئولان ذی‌ربط بوده به ایشان بی‌انصافی است.

به گزارش ایسکانیوز، آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ میان ایران و لبنان طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار شد. دیداری که تا سه روز پیش از شروع مسابقه قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود. اما با اعلام فدراسیون، این مسابقه با حضور محدود تماشاگران برگزار شد. هنگام شروع بلیت‌فروشی مسابقه ایران و لبنان حضور بانوان کشورمان نیز قطعی شده بود. اما روز مسابقه تماشاگران زن فوتبال در مشهد پشت درهای بسته استادیوم ماندند. به طوری که هیچکدام از آنها اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند. در حالی که همه بانوان با در دست داشتن بلیت مسابقه به ورزشگاه رفتند، اتفاقی ناگوار افتاد که موجب تألم عموم مردم و سبب شد رئیس جمهور وزارت کشور را موظف کند تا گزارش کاملی از وقایع پیش آمده ارائه دهد. برخی نمایندگان مجلس نیز در واکنشی موضوع سؤال از وزرای ورزش و جوانان و کشور را مطرح کردند.

۲۱۲۱

پست بعدی

ببینید | افشاگری جنجالی نماینده مجلس علیه دو وزیر دولت

س آوریل 5 , 2022
سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس نطق جنجالی و افشاگرایانه در انتقاد به عبدالملکی و فاطمی امین دو وزیر دولت رئیسی داشت. منبع: خبرفوری دریافت 5 MB 264 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000