حضور مدیر هلدینگ سپاس به عنوان مهمان ویژه در مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر 2022

مراسم قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه (12 فروردین 1401) در دوحه قطر برگزار شد؛ اما این مراسم با بقیه ایونت‌ها تفاوتی چشمگیری داشت و آن حضور چندین بانوی ایرانی از جمله مهندس بهاره شریفیون (مدیر هلدینگ سپاس، مالک برندهای بیمه دات کام و سفردات کام ) بود. این مسئله برخلاف ادعای بعضی رسانه‌ها است که اعلام کرده بودند تنها زن ایرانی شرکت کننده در این مراسم، همسر سیدروف بوده است.

قطر از جمله کشورهایی است که از گذشته تاکنون، برخلاف کشورهای عربی دیگر تعامل خوبی با ایران داشته است.  این مسئله را به راحتی می توان از نوع برخورد مردم و سیاست مداران آن کشور متوجه شد. از این رو برگزاری ایونت مهمی همانند جام جهانی می‌تواند یک رویداد متفاوت و خاطره عالی برای ایرانیان به حساب آید.

مراسم قرعه کشی با محدودیت ظرفیت تا 2000 نفر همراه بود. البته تمامی ظرفیت هم به دلایلی پر نشده بود. در حقیقت از هر کشور شرکت کننده در جام جهانی فقط تعداد اندکی حضور داشتند. در این بین، مدیران فدراسیون ورزش کشور همراه با فوتبالیست های قدیمی و بزرگ کشور از جمله آقایان دایی، استیلی و مهدوی کیا  همراه با چند بانو به عنوان نماینده ایران شرکت کردند. مهندس بهاره شریفیون هم به عنوان مهمان ویژه طی مراسم روی فرش قرمز حاضر شد و به  بررسی شرایط قطر و حضور بهتر ایرانیان برای شرکت در مسابقات ورزشی با هزینه کمتر، گرفتن عکس‌های یادگیری همراه با سایر خانم‌ها پرداخت. مورد دیگر پوشش خاص این بانوی ایرانی بود که مورد توجه قرار گرفت؛ لباس ایشان منقش به جملات فارسی با خط بسیار زیبا بود. این افتخاری بزرگ برای ایشان و مجموعه هلدینگ سپاس است که نماینده ای از کشورمان با پوشش کاملاَ با طرح ایرانی، به عنوان یکی از چهار زن شرکت کننده  موفق حضور فعالی در این مراسم داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین اهداف حضور مهندس بهاره شریفیون، بانوی کارآفرین ایرانی جدا از دعوت رسمی انجام شده توسط فیفا، بررسی و ایجاد زیرساخت های لازم برای عرضه خدمات گسترده و یکپارچه برای حضور بهتر و بیشتر ایرانیان در این کشور بوده است. در حال حاضر، کف قیمت حضور در سه مسابقه ایران در جام جهانی حداقل 150 میلیون تومان تخمین زده شده است که این مبلغ قابل توجهی است و باعث می شود تا بیشتر افراد طرفدار فوتبال شانس حضور در این جام بزرگ فوتبال و تشویق تیم ملی کشورمان را از نزدیک از دست بدهند. از این رو این بانوی کارآفرین با مذاکراتی که با مسئولان قطری داشته است، به دنبال پیشنهاد بسته‌های اقتصادی بوده تا مردم کشور و به ویژه طرفداران استقلال و پرسپولیس بتوانند با پرداخت هزینه کمتری برای دیدن مسابقات از نزدیک شرکت کنند. از آنجا هم که bimeh.com (یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سپاس)، حامی مالی رسمی دو تیم پرسپولیس و استقلال است، طرفداران این دو تیم می‌توانند نسبت به بقیه از خدمات ویژه این پکیج ها بهره ببرند.

به علاوه، هدف این است تا با عرضه خدمات گردشگری در سفردات کام، زیرمجموعه دیگر هلدینگ سپاس، تماشگران و گردشگران ایرانی بتوانند با هزینه و تعداد روزهای کمتری در مسابقات جام جهانی شرکت کنند. این امر مساله ای دست یافتنی است. یکی از مهم ترین دلایل آن بعد مسافتی کوتاه بین ایران و قطر و داشتن روابط مطلوب بین این دو کشور است؛ البته مذاکرات این مساله از دو ماه قبل عید آغاز شد و تا پاییز 1401 که مصادف با شروع مسابقات است، مقدمات لازم برای بهره بردن از این خدمات ویژه آماده خواهد شد.

شریفیون، این بانوی فعال در عرصه کارآفرینی و اشتغال زایی توانست در این مراسم در کنار دیگر بزرگان ورزشی کشور و دنیا حضور داشته باشد. این افتخار بزرگی برای هلدینگ سپاس است تا با عرضه خدمات اقتصادی، شرکت کنندگان بتوانند از خدمات گردشگری مناسب تر و در شان ایرانی استفاده کنند. در حقیقت، باید گفت که یکی از مهمترین دستاورد این بانوی کارآفرین برقراری ارتباط با مسئولین برگزاری این ایونت و کشور قطر است تا شرکت در این مراسم برای هموطنانمان آسان‌تر شود.

هلدینگ سپاس مجموعه‌ای متشکل از چند شرکت فعال در حوزه بیمه، گردشگری و مالی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم در هر سه بستر معرفی شد. بیمه دات کام و سفر دات کام دو محصول مهم این هلدینگ در دو بخش بیمه و گردشگری هستند که به صورت بستر آنلاین فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند گام مهمی در رشد این دو صنعت در کشور بردارند.

پست بعدی

ماموریت‌های اورژانس ١١۵ کاشمر افزایش ۳۴ درصدی داشته است

س آوریل 5 , 2022
کاشمر ـ سرپرست شبکه بهداشت و درمان کاشمر از افزایش ۳۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس ١١۵ این شهرستان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000