تبریک علی شادمان به کارگردان «شنای پروانه»

تبریک علی شادمان به کارگردان «شنای پروانه»

علی شادمان، ضمن تبریک تولد محمد کارت، کارگردان فیلم سینمایی «شنای پروانه» که این روزها در حال ساخت سریال «یاغی» است، نوشت: «سلامتی کسی که همیشه جاودانه شدن را به درد جویده شدن تاب می‌آورد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شادمان که سال ۱۳۹۸ در فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت ایفای نقش کرده بود و در حال حاضر هم مشغول بازی در سریال «یاغی» به کارگردانی این کارگردان است، با انتشار استوری در اینستاگرامش تولد او را تبریک گفت.

شادمان خطاب به کار نوشت: ‌«یاور، یاور، یاور، نوشتنی برایت زیاد دارم، اما این‌بار، فقط از خدای‌مان برایت می‌خواهم قلب زلالت، آرزوهای بزرگت، ایستادگی‌ات، شیرمرد و نبوغت را اول برای خودت، بعد برای ما حفظ کند. سلامتی آنی که همیشه جاودانه شدن را به درد جویده شدن تاب می‌آورد. سلامتی‌ات محمد آقا، دوستت دارم برادر من، تولدت مبارک.»

ساخت سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد و نخستین قسمت آن به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، نیکی کریمی و علی شادمان از جمله بازیگران این سریال هستند.

تبریک علی شادمان به کارگردان «شنای پروانه»

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

علاقه‌مندان به موزه سینما بیش از دو برابر شدند

س آوریل 5 , 2022
در ایام نوروز ۱۳ هزار و ۴۸۱ نفر از موزه سینمای ایران بازدید کردند، این رقم نسبت به نوروز ۱۴۰۰ بیش از دو برابر افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موزه سینمای ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ از دوم تا دوازدهم فروردین به مدت ۱۱ روز از ساعت ۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000