اکران آنلاین فیلم «دشت خاموش» به مدت یک ماه

اکران آنلاین فیلم «دشت خاموش» به مدت یک ماه

فیلم سینمایی «دشت خاموش» که داستان اجتماعی‌اش درباره زندگی چند خانواده کارگری است، پس از نمایش موفق در چندین جشنواره جهانی، اکران آنلاین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری، پس از اکران در گروه هنر و تجربه، به مدت یک ماه (تا نیمه اردیبهشت) به صورت آنلاین، در دسترس کاربران شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

این فیلم، مدتی پیش، در آخرین حضور بین‌المللی خود در شهر لس‌آنجلس آمریکا، به نمایش درآمد و با حضور کارگردان نقد و بررسی شد.

فیلم «دشت خاموش» به زندگی و کار چند خانواده کارگری و رابطه آن‌ها با کارفرمای خود می‌پردازد.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش‌منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی و مینا سرقره در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

5757

پست بعدی

مرتضی پورعلی گنجی، دعوت منوچهر هادی را پذیرفت/ عکس

د آوریل 4 , 2022
منوچهر هادی، با انتشار عکسی از خود در کنار مرتضی پورعلی گنجی، از این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان، به خاطر پذیرفتن دعوتش، تشکر کرد. او درباره منظورش از این دعوت، توضیح بیشتری نداد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون که تازه‌ترین کارش، سریال «نیسان آبی» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000