اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور چه کسی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد

 اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور چه کسی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد

ایسنا نوشت: استاندار خراسان رضوی گفت: باید حرمت امام هشتم در این شهر حفظ شود. بنابراین اگر بحثی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح می‌شود، به دلیل لزوم حفظ این حرمت است.

یعقوبعلی نظری در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی ورزشگاه امام رضا، اظهار کرد: تصمیماتی که در خصوص بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان گرفته شده بود، استانی نبود. حضور تماشاگران به تصمیم ستاد ملی کرونا انجام شد و تعیین تعداد و ترکیب تماشاگران نیز بر عهده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود. آنچه که به استان مربوط می‌شد، برگزاری مسابقه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بود.

وی افزود: در رسانه‌ها می‌خواهند حواشی ورزشگاه امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دهند، در حالی که ایشان اصلا در آن‌ مقطع در استان حضور نداشت.

 اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) دستور شخص خاصی بود؟ / استاندار خراسان رضوی توضیح داد

بیشتر بخوانید:

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال در مشهد مقدس حسن ختام بازی‌های این تیم قبل از حضور در جام جهانی بود، گفت: برگزاری این مسابقه در مشهد به منظور برخورداری تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از یک فیض معنوی انجام شد.

نظری با بیان اینکه در مشهد همه امور باید حول فرهنگ رضوی رقم بخورد، عنوان کرد: باید حرمت امام هشتم در این شهر حفظ شود. بنابراین اگر بحثی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح می‌شود، به دلیل لزوم حفظ این حرمت است و نمی‌توان آن را به دستور شخص خاصی مرتبط دانست. متاسفانه به دلیل عدم رعایت الزاماتی که تصمیم گرفته شد، اتفاقاتی رخ داد.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

«زیرخاکی» با فاصله زیاد، محبوب‌ترین سریال نوروزی شد

د آوریل 4 , 2022
کاربران خبرآنلاین، با شرکت در یک نظرسنجی، «زیر خاکی۳» را با ۸۴ درصد آراء، به عنوان محبوب‌ترین سریال نوروزی تلویزیون انتخاب کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نظرسنجی خبرآنلاین، «زیرخاکی۳» با اختلاف بسیار زیادی، صدرنشین سریال‌های نوروزی تلویزیون شد. «زیر خاکی۳» با کارگردانی جلیل سامان و بازی پژمان جمشیدی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000