حاج احمد متوسلیان ، شهید شده یا زنده است؟ / فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) پاسخ داد

حاج احمد متوسلیان ، شهید شده یا زنده است؟ /  فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) پاسخ داد

ایسکا نیوز نوشت: سردار اسماعیل کوثری درباره ابهامات پیرامون وضعیت متوسلیان توضیح داد.

سردار اسماعیل کوثری می‌گوید: «با شناختی که من از روحیات حاج احمد دارم، می‌دانم که قطعا جلوی آن فالانژیست‌هایی که این چهار نفر را در دژبانی گرفتند، ساکت نایستاده و با آنها درگیر شده و همان جا شهیدش کرده‌اند اما با این حال ما می‌گوییم ان‌شاءالله که زنده است، خودش را می‌خواهیم و اگر هم شهید شده پیکرش باید داده شود و ما از رژیم خبیث صهیونیستی طلب داریم.»

حاج احمد متوسلیان ، شهید شده یا زنده است؟ /  فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) پاسخ داد

بیشتر بخوانید:

احمد متوسلیان نظامی ایرانی بود که در خلال جنگ ایران و عراق، از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله را برعهده داشت. او فعالیت سیاسی علیه سلطنت پهلوی را از دهه ۱۳۵۰ آغاز کرد، که منجر به دستگیری وی توسط ساواک گردید و مدت کوتاهی در سال ۱۳۵۴ را نیز در زندان سپری نمود. وی یکی از ۴ فرد ربوده شده ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ است.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

اصغر عسگری ‌خانقاه، انسان‌شناس پیشکسوت، درگذشت

د آوریل 4 , 2022
ایسنا نوشت: اصغر عسگری ‌خانقاه، انسان‌شناس پیشکسوت، امروز صبح، ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۱، پس از یک دوره بیماری در سن ۸۴سالگی درگذشت. عسگری، سردبیر سابق مجله «نامه علوم اجتماعی» و استاد بازنشسته گروه انسان‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود. او که دانش‌آموخته دانشگاه سوربن بود، از پایه‌گذاران علم انسان‌شناسی زیستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000