افزایش پله‌ای قیمت آیفون/ جدول قیمت‌ها

افزایش پله‌ای قیمت آیفون/ جدول قیمت‌ها

بررسی قیمت ها در بازار تلفن همراه از افزایش پله‌ای قیمت تلفن های همراه برند اپل از اواخر اسفند ماه تاکنون حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت ها در بازار تلفن همراه حاکی از افزایش گسترده قیمت تلفن های همراه برند اپل از ابتدای سال تاکنون است به طوری که آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از ۲۹ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و مدل دیگر آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز از ۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز از ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و مدل دیگر آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز در این مدت نزدیک به ۳ میلیون تومان گران شده است و این تلفن همراه در حال حاضر ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در بین مدل های پایین تر، آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از ۲۱ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز آیفون در جدول زیر آمده است:

افزایش پله‌ای قیمت آیفون/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

نماینده ادوار مجلس : عنوان «مجلس انقلابی»، گویای فضای شعاری مجلس یازدهم است / اغلب نمایندگان ، تجربه‌ کافی برای نمایندگانی ندارند

ی آوریل 3 , 2022
نامه نیوز نوشت:احمد شیرزاد، نماینده پیشین مجلس، مجلس یازدهم را باانگیزه توصیف کرده و این را یک ویژگی مثبت می‌داند اما تاکید می‌کند که این کافی نیست و ناپختگی نمایندگان فعلی را یک ضعف جدی تلقی می‌کند. آخر سال که می‌شود اصولا آدم‌ها به مرور کارهای سال قبل پرداخته ، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000