خودروهای جدید بازار ایران را بشناسید/ تارا ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورد

خودروهای جدید بازار ایران را بشناسید/ تارا ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورد

تجارت‌نیوز نوشت: خودروسازان در سالی که گذشت برخی خودروهای جدید را به بازار عرضه کردند. ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت‌های خودروسازی هر کدام تعدادی محصول تازه را در اختیار مشتریان قرار دادند.

ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ خودروی تارا را به بازار فرستاد. خریداران، خودروی تارا دنده‌ای را حدود ۴۰۰ و مدل اتوماتیک آن را نیز حدود ۵۱۱ میلیون تومان می‌خرند. قیمت مدل اتوماتیک تا ۵۴۰ میلیون تومان هم رسید.

اما تارا تنها محصول جدید ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ نیست. ایران‌خودرو دناپلاس توربو جدید با جعبه دنده ۶ سرعته را نیز به بازار عرضه کرد. اکنون قیمت آن در بازار به ۴۷۲ میلیون تومان نیز رسیده است.

محصولات جدید سایپا

اما سایپا چه خودروهای جدیدی را در سال ۱۴۰۰ عرضه کرد؟ شاهین جی یکی از خودروهای جدید سایپا است.

این خودرو هم‌اکنون به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دیگر خودروهای جدید سال ۱۴۰۰ کدامند؟ محصول جدید شرکت بهمن موتور هم فیدلیتی نام دارد. این محصول با مدل‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه شده است. مدل فیدلیتی پرایم پنج نفره یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان و مدل هفت نفره آن یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان است.

قیمت این محصولات به ترتیب تا یک میلیارد و ۷۵ میلیون و یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان نیز رسیده بود.

شرکت کرمان موتور نیز در سال ۱۴۰۰ خودرویی به نام کی ۷ به بازار عرضه کرد. قیمت روز این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

کی ۷ در بازار تا یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

منتجب نیا : اصلاح طلبان باید شجاعت عذرخواهی از مردم را داشته باشند

ش آوریل 2 , 2022
ایسنا نوشت: دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت:‌ ممکن است برخی اصلاح طلبان عملکرد بدی داشته اند و نتوانند اکنون در جامعه سر بلند کنند، اما این بدان معنا نیست که جریان اصلاحات نابود شده است.جریان اصلاحات با آمدن یک دولت پایان نمی یابد یا اینکه با آمدن یک دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000