زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | حزب اتحاد ملت : کاری جز گردن‌کشی در برابر خواست مردم و قلدری در برابر قانون ندارند

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | حزب اتحاد ملت : کاری جز گردن‌کشی در برابر خواست مردم و قلدری در برابر قانون ندارند

اصلاحات نیوز نوشت: حزب اتحاد ملت ایران در اعتراض به رفتار صورت گرفته با زنان پشت درب‌های استادیوم و راه ندادن انها برای تماشای بازی فوتبال بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا
مردم حق‌جو و شریف ایران

جریانی واپسگرا و ضد مردمی که هر جلوه‌ای از زندگی و شادی شما را خاری در چشم خود می‌بیند، دیروز در اقدامی خلاف اخلاق و مروت و معارض با موازین بین‌المللی و تعهدات ایران به فیفا، نه تنها مانع حضور زنان هموطن در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و تماشای آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی شد که با اعمال خشونت علیه زنانی که بلیت در دست برای استفاده از حداقلی‌ترین حق خود پشت درهای استادیوم ایستاده بودند، شیرینی صعود ایران به جام جهانی را در کام مردم تلخ کرد.

این جریان عبوس، متحجر و خود حق پندار که با تکیه بر قدرت غیر مردمی و رانتی خود، کاری جز گردن‌کشی در برابر خواست مردم، قلدری در برابر قانون، تحقیر جامعه و ایجاد نارضایتی و نفرت نمی‌شناسد، با این قبیل اقدامات، منافع ملی و آبروی کشور را بازیچه‌ی خودسری‌های خود کرده‌اند.

رفتاری که حالا عیش مردم فوتبالدوست که به لطف این دسته از جزم‌اندیشان قدرتمند، کم‌ترین دلخوشی و تفریحات را در میانه‌ی سختی‌های معیشتی و اقتصادی ندارند، منقص کرده است.

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | حزب اتحاد ملت : کاری جز گردن‌کشی در برابر خواست مردم و قلدری در برابر قانون ندارند

بیشتر بخوانید :

حزب اتحاد ملت با محکومیت شدید خشونت‌های دیروز علیه زنان در ورزشگاه امام رضا (ع) و ممانعت از حضور آنها در ورزشگاه و تاکید دوباره بر مفاد نامه مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ دبیرکل حزب به ریاست محترم جمهوری درباره مسائل و مشکلات ورزشی کشور، خواهان برخورد قاطع با آمران و عاملان این واقعه و حل قطعی حضور زنان در ورزشگاه‌ها بدون هر گونه بازی با افکار عمومی و نهادهای بین‌المللی همچون فیفا به بهانه کرونا و ایجاد زیرساخت‌ و غیره است و با حساسیت، اقدامات آتی نهادهای مسئول در این باره را رصد کرده و همگام با معترضان به سلب حقوق و آزادی‌های اجتماعی مردم، به وظیفه‌ی آگاهی‌بخشی و انعکاس این اقدامات در سطح جامعه اقدام خواهد کرد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | مرعشی دبیرکل کارگزاران: متاسفانه برگزاری هر رویداد فرهنگی و اجتماعی در مشهد با ریسک مواجه است

چ مارس 30 , 2022
جماران نوشت : مرعشی ضمن ابراز تاسف از برخورد صورت‌گرفته با زنان خواهان تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان، رئیس‌جمهور را به برخورد با عوامل این بی‌تدبیری فراخواند. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن ابراز تاسف از برخورد صورت‌گرفته با زنان خواهان تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000