سیلی ویل اسمیت بر صورت کریس راک؛ سوژه محبوبِ جستجوی اینترنتی

سیلی ویل اسمیت بر صورت کریس راک؛ سوژه محبوبِ جستجوی اینترنتی

ایرنا نوشت: پس از سیلی جنجالی در مراسم اسکار امسال، نام ویل اسمیت ۲۵ برابر فیلم «کودا» که برنده اسکار شد، در گوگل جست‌وجو شده است.

به گزارش ورایتی، در شب برگزاری مراسم اسکار، معمولا بیشتر توجهات معطوف برندگان جوایز اصلی است، اما امسال داستان فرق می‌کرد.

براساس داده‌های منتشر شده توسط گوگل، ساعت ۱۱ عصر روز ۲۷ مارس (۸ فروردین) به وقت محلی، ویل اسمیت ۲۵ برابر فیلم «کودا» که اسکار بهترین فیلم را گرفت، سوژه جست‌وجوها در اینترنت بود.

جست‌وجوهای اینترنتی درباره اسمیت پس از سیلی‌ای که در واکنش به شوخی کریس راک با همسرش به صورت او زد، اوج گرفت. جست‌وجوها درباره کریس راک در آن ساعت از مقیاس ۱۰۰، روی ۵۴ و جست‌وجوها درباره فیلم «کودا» روی ۴ بود.

در ساعت ۱۰ روز یکشنبه هشتم فروردین، به وقت محلی که صحنه سیلی زدن را شامل می‌شد، آمار جست‌وجوها برای ویل اسمیت، کریس راک و فیلم «کودا» به ترتیب ۵۴، ۳۵ و ۱ بود!

داده‌های گوگل ترندز، میزان سوژه‌های محبوب کاربران اینترنت را در یک منطقه جغرافیایی و زمان خاص نشان می‌دهد و براساس اندازه‌گیری جست‌وجوهای اینترنتی کاربران سراسر جهان در یک بازه ۷ روزه تدوین می‌شود. بالاترین ارزش برای یک سوژه ۱۰۰ است که اوج محبوبیت آن را نشان می‌دهد.

۵۷۵۷

پست بعدی

۱۲ ساعت عملیات برای نجات ۲ کوهنورد

چ مارس 30 , 2022
ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از نجات جان دو کوهنورد که در ارتباطات منطقه گردشگری شیرز گرفتار شده بودند خبر داد. صارم رضایی اظهار کرد: پس از گزارش دریافتی عصر روز سه‌شنبه نهم فروردین ماه سال جاری، یک کوهنورد اهل استان چهارمحال بختیاری از مسیر اصلی منحرف و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000