زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | فرماندار از مردم عذرخواهی کرد / ادامه سکوت معنادار هیئت فوتبال خراسان رضوی

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | فرماندار از مردم عذرخواهی کرد / ادامه سکوت معنادار  هیئت فوتبال خراسان رضوی

تسنیم نوشت:فرماندار مشهد از مردم به‌خاطر بروز برخی حواشی و اتفاقات بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان و هوادارانی که نتوانستند برای دیدن مسابقه فوتبال وارد ورزشگاه امام رضا(ع) شوند، عذرخواهی کرد.

محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام هیئت فوتبال بنا بود تنها بلیت‌فروشی برای ۵۰درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا(ع) انجام شود اما با توجه به استقبال هواداران ۲۳هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و ظرفیت تکمیل شد.

وی افزود: بسیاری از شهروندان با وجود در دست داشتن بلیت متأسفانه موفق نشدند وارد ورزشگاه شوند و از تماشای بازی محروم ماندند البته حجم زیاد هواداران پشت ورزشگاه مانع شد این افراد وارد ورزشگاه شوند.

زنان پشت در بسته ورزشگاه مشهد | فرماندار از مردم عذرخواهی کرد / ادامه سکوت معنادار  هیئت فوتبال خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تصاویر بسیاری منتسب به حواشی بازی روز گذشته ایران و لبنان در فضای مجازی منتشر شده است و برای روشن شدن مسائل در حال پیگیری هستیم.

داوری خاطرنشان کرد: از اینکه جمعیت زیادی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و مسابقه فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و لبنان را از نزدیک تماشا کنند، عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار مشهد بابت حاشیه‌های اجرایی دیدار روز گذشته ایران ـ لبنان در حالی عذرخواهی کرده است که هیئت فوتبال خراسان رضوی و در رأس آن «احسان اصولی» هنوز بابت این هزینه‌سازی‌ها واکنش مناسبی نداشته‌اند.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

محسن رضایی در خوزستان : مسیر سید خضر را دنبال کنید

چ مارس 30 , 2022
ایرنا نوشت: معاون اقتصادی رییس جمهور گفت :سید خضر موسوی انسان شریف و نیکوکاری بود و از لحاظ خود ساختگی، عرفان، معنویت و معرفت سرمایه‌ای برای جهان اسلام بود. معاون اقتصادی رییس جمهور با حضور در بیت مرحوم سید خضر موسوی گفت: حمایت مسوولان استانی و کشوری شامل حال شما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000