توئیت امام جمعه دهه شصتی علیه «ابی» : آقای بیصدا، چند فروختی ؟

توئیت امام جمعه دهه شصتی علیه «ابی» : آقای بیصدا، چند فروختی ؟

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی، امام جمعه آستارا به مصاحبه اخیر «ابی» ، خواننده مقیم خارج کشور درباره خلیج فارس ، طعنه زد.

طعنه یک امام جمعه به «ابی» : آقای بیصدا چقدر گرفتی ؟

بیشتر بخوانید :

به گزارش خبرآنلاین ، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ، متولد ۱۳۶۱ در شهرستان آستارا است . .وی پیش تر امام جمعه جعفرآباد بوده و سال ۹۷ به سمت امام جمعه اسالم و بهمن ۱۴۰۰ به عنوان امام جمعه آستارا منصوب شده است.

حجت الاسلام باقری ارومی ، مهر سال ۹۸ تاکید کرد: در تلگرام هم کانال دارم و هم شخصا آن را دنبال می کنم. گهگاهی هم یک توئیت می زنم. این روزها اهمیت فضای مجازی مانند نیاز ضروری انسان به مایحتاج روزانه خودش است. هر مقداری که انسان به آب و غذا و خواب و آگاهی نیاز دارد؛ همان مقدار به فضای مجازی نیاز دارد.

وی افزود: فضای مجازی یک فرصت بسیار خوبی برای روحانیت و همکاران من و ائمه محترم جمعه است که در فضای مجازی خیلی راحت با جوانان ارتباط برقرار کنند. چندین مورد پیش آمده است که به واسطه فضای مجازی خیلی از مشکلات بزرگ را حل کرده‌ایم.

۲۱۲۱

پست بعدی

گاف‌ها و حاشیه‌های صدا و سیما در سال ۱۴۰۰

س مارس 29 , 2022
ایسنا نوشت: «گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای حق پخش فوتبال‌ها و رأی مجلسی ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و …؛ از جمله محوری‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000