فرمان چندین باره رئیسی برای «نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها»

فرمان چندین باره رئیسی برای «نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها»

ایرنا نوشت : رئیس جمهور ارائه گزارش عملکرد اقتصادی دولت به مردم را امری ضروری دانست و بر نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه مدیریت اقتضا می‌کند همه اجزای سازمان اداری همراه و همدل باشند، افزود: تحرک دولت نباید منحصر به تحرک وزرا و معاونانشان شود. امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می کنند.

فرمان چندین باره رئیسی برای «نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها»

بیشتر بخوانبد:

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نیرو درباره میزان ذخایر آبی کشور، بر لزوم رعایت الگوی مصرف صحیح تأکید و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد ضمن تعیین الگوی صحیح مصرف آب و برق، فرهنگ‌سازی در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه گزارش عملکرد اقتصادی دولت را امری ضروری دانست و اظهار داشت: شبهات باعث ایجاد گره ذهنی برای مردم می‌شود و اگر به موقع به شبهه‌ای پاسخ داده نشود، گره‌های ذهنی افزایش یافته و تبدیل به مسأله می‌شود.

رئیس جمهور نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را ضروری دانست.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

رهبری حکم دادند / انتصاب تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با

ی مارس 27 , 2022
مهر نوشت : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند. رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000