فرمانده‌کل سپاه به راهیان نور پیوست

فرمانده‌کل سپاه به راهیان نور پیوست

تسنیم نوشت : سردار سلامی‌ گفت: اندیشه، تفکر و راه سردار سلیمانی زنده‌تر از گذشته در دل مردم سرزمین زنده و پاینده است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز در سفر به خرمشهر به‌منظور بازدید و بررسی وضعیت شلمچه، روند سفر و حضور کاروان‌های راهیان نور را در کربلای ایران از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و به خیل عظیم راهیان نور پیوست.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در بازدید از یادمان شهدای شلمچه با تأکید بر ضرورت بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا اظهار داشت: بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا برای حضور راهیان نور نیازمند گام‌های مؤثرتری می‌باشد و این موضوع اکنون در حال پیگیری است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به توقف 2ساله حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها دفاع مقدس عنوان داشت: حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس پس از توقف دوساله بسیار ارزشمند است، راهیان نور به درک بالایی از شلمچه و مشهد شهدایی که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند رسیده‌اند و اکنون حضور شهدا در این مناطق احساس می‌شود.

فرمانده‌کل سپاه به راهیان نور پیوست

بیشتر یخوانید:

سردار سلامی با بیان اینکه "امروز روح سردار شهید قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه حرکت می‌کند"، افزود: در زمان حاضر اندیشه، تفکر و راه سردار سلیمانی زنده‌تر از گذشته در دل مردم سرزمین زنده و پاینده است.

وی در پایان شهدا را چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها دانست و گفت: همواره کمک و مدد از شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی بوده است و در حقیقت نظام مقدس اسلامی به‌واسطه شهدا، دستاوردهای مختلفی داشته است و بر همین اساس باید بدانیم این دستاوردها حاصل خون، تلاش و فداکاری شهدا است.

212

پست بعدی

سید محمد خاتمی پیام داد

ی مارس 27 , 2022
نو اندیش نوشت :سید محمد خاتمی در پی درگذشت یک‌ نماینده پیشین زرتشتی پیام تسلیتی منتشر کرد. سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت خسرو دبستانی نماینده زرتشتیان ایران در مجلس ششم را تسلیت گفت. در پیام رییس جمهور اسبق کشورمان آمده است: بنام خداوند مهرآفرین ، همشهری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000