فصل ۱۴ «باب اسفنجی» هم ساخته خواهد شد

فصل ۱۴ «باب اسفنجی» هم ساخته خواهد شد

ایرنا نوشت: ماجراجویی‌های «باب اسفنجی» و دوستانش یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، شبکه آمریکایی نیکلودئون از تمدید انیمیشن محبوب «باب اسفنجی شلوار مکعبی»، برای فصل چهاردهم خبر داد.

کارتون «باب اسفنجی» که پخش آن از سال ۱۹۹۹ آغاز شد، توسط استیون هیلنبرگ خلق شده و ماجراهای یک اسفنج دریایی خوش بین و بی شیله پیله به نام باب اسفنجی و دوستانش، پاتریک، سندی، پلانکتون، آقای خرچنگ و اختاپوس را روایت می‌کند. فصل جدید این انیمیشن ۲۶ قسمت خواهد داشت.

پس از اعلام ساخت سه اسپین آف و یک فیلم جدید، خبر تمدید این کارتون برای فصل چهاردهم، جدیدترین گام در مسیر گسترش مجموعه انیمیشنی «باب اسفنجی» به شمار می‌رود.

«باب اسفنجی»، یک انیمیشن محبوب در جهان است که از سال ۱۹۹۹ همچنان طرفدار دارد. این انیمیشن در مجموع ۵۰ جایزه و ۴۶ نامزدی برای جوایز جشنواره‌های جهانی انیمیشن را در کارنامه دارد.

۵۷۵۷

پست بعدی

بدون رتوش با ابطحی درباره فضای مجازی

ی مارس 27 , 2022
درباره مخالفت با اعمال محدودیت در شبکه مجازی، اجماع مردمی و حتی اجماع نسبی حاکمیتی، شکل‌گرفته است. یعنی دولت٬ مجلس و قوه قضاییه، هیچ‌کدام به آنچه مطلوب طراحان صیانت است٬ روی خوش، نشان نداده‌اند. سعید شمس : در شرایطی وارد قرن پانزدهم خورشیدی شده‌ایم که به‌ویژه از دهه آخر قرن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000