سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد

فارس نوشت : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می‌شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است و در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در بازدید از یادمان شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که امسال نیز توفیق شد در جمع زائران راهیان نور که عاشقانه دفاع از کشور، اسلام و عاشقان مشهد شهیدان هستند، حضور پیدا کردم.

وی با تاکید بر اینکه اینجا معنویت، اخلاص و ایثار موج می‌زند، گفت: همه مجموعه‌های مردمی حاضر در یادمان‌های دفاع مقدس به خصوص یادمان شلمچه در واقع علاقمند تأسی از مشی شهدا هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم خداوند به واسطه خوی شهدا بیماری کرونا را ریشه‌کن کند و سال ۱۴۰۱ سالی پربرکت و با معنویت برای مردم باشد و بتوانند از زندگی خوبی بهره‌مند شوند و در این سفرهای معنوی حضور بیشتری پیدا کنند.

باقری با اشاره به کاهش شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: کاهش بیماری کرونا موجب شد مردم مهلتی پیدا کنند تا در مناطق جنگی راهیان نور حضور پیدا کنند و استقبال فوق‌العاده عظیمی اتفاق افتاده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر روزهای گذشته در یادمان شلمچه حضور پیدا کردند، گفت: مشتاقان خیلی بیشتری وجود دارند که با کاهش بیماری کرونا در این مناطق حضور پیدا خواهند کرد، در یادمان‌های دفاع مقدس مردم عزیز و جوانانمان حماسه‌ها و افتخارات اتفاق افتاده در دفاع از کشور و اسلام را شاهد خواهند بودند و می‌بینند که چگونه پدران و بزرگترهایشان از کشور دفاع کردند.

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد
سرلشگر باقری در آبادان

بیشتر بخوانید :

وی تاکید کرد: آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می‌شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است؛ در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت که آرزوی توفیق و سلامتی برای مردم خوزستان داریم و انشاءالله شاهد شکوفایی این استان ارزشمند باشیم که نقش اساسی در دفاع از کشور و مرزهای میهن اسلامی داشته است.

سرلشکر باقری درخصوص هدف از حضور در یادمان‌های راهیان نور گفت: حضور در یادمان‌های راهیان نور برای بنده تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس و کسب ره توشه است. ضمن اینکه آمده‌ام عرض خدا قوتی به خادمان شهدا، راویان و زحمت‌کشان یادمان‌ها داشته باشم که داوطلبانه شبانه‌روزی در این مناطق خدمت می‌کنند و بازدیدی از مجموعه نیروهای مسلح استانی داشته باشم و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد رسیدگی قرار دهم تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

۲۱۲۱

پست بعدی

صرافان در اولین روز کاری قرن دلار را چند خریدند؟

ش مارس 26 , 2022
در اولین روز کاری قرن ، قیمت دلار در صرافی های بانکی نزدیک به هزار تومان افزایش را نسبت به آخرین روز کاری گذشته نشان می دهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که قیمت هر دلار در بازار در آخرین روز کاری گذشته در میانه کانال بیست و چهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000